Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@09:18:45 GMT

هدف دانشگاه تولید ثروت از علم است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۴۸۰۵

هدف دانشگاه تولید ثروت از علم است

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در نشست صمیمانه با اعضای هیات علمی دانشکده‌های علوم تربیتی، روانشناسی و زبان خارجی گفت: استادان ستون‌ها و پایه‌های فکری دانشگاه و محل رجوع در زمینه‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر آذین بر حرکت از دانشگاه آموزش محور به سمت دانشگاه کارآفرین تاکید کرد و افزود: هدف دانشگاه تبدیل دانایی به توانایی و تولید ثروت از علم است و در این خصوص دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده زبان های خارجی ظرفیت انجام کارهای بزرگی برای کشور دارد.

وی افزود: محققین برجسته این دانشکده از افتخارات استان و کشور هستند، فصلنامه‌ها و مجلات علمی پژوهشی در حوزه‌روانشناسی، علوم‌تربیتی و زبان‌خارجه از مهمترین مجلات علمی تخصصی هستند و بر این اساس سهم اعضای هیأت عهلمی در درآمدزایی باید مشخص شود و برای سال جاری هر هیأت علمی حداقل تا 5 میلیون تومان در آمدزایی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اساتید در انجام طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی با کد و شناسه دانشگاه اقدام کنند تا علاوه بر اعتباربخشی بیشتر به جایگاه این محققین، در ارتقاء و مرتبه علمی و حق جذب عزیزان مورد اعمال قرار گیرد.

دکتر آذین در پایان سخنان خود تأکید کرد: نگاه ما به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان باید نگاه فرابخشی و نگاه خانوادگی باشد و همه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان به هم پیوسته اند. به عنوان مثال مشکل آب یک مشکل عمومی است نه اینکه فقط مشکل یک بخش کوچک از جامعه باشد.

در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای هیأت علمی به طرح دیدگاههای خود پرداختند.

202

هدف دانشگاه تولید علم ثروت آفرینی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان

یک تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان دانشگاه اسلامی بین المللی افغان و دانشگاه علم و صنعت جمهوری اسلامی ایران در بخش های آموزشی، تحقیقاتی و تکنولوژیکی(فناوری) امضا شده است.

وزارت تحصیلات عالی با انتشار خبری در این مورد نوشته است: هدف از این تفاهم نامه که به ابتکار دانشکده مهندسی دانشگاه اسلامی بین المللی افغان امضا گردید، همکاری دوجانبه میان این دو دانشگاه در بخش های آموزشی، تحقیقاتی و تکنولوژیکی(فناوری) می باشد.

وی افزود: بر مبنای مواد این تفاهم‌نامه، این همکاری ها در خصوص تحقیقات مشترک مهندسی، تبادله اطلاعات علمی، اعزام استادان، اعزام دانشجویان، دوره‌های کلاس‌های  آموزشی کوتاه مدت، تدویر سمینارها و کنفرانس های علمی، مهیاسازی فرصت های مطالعاتی و دسترسی به لابراتوارهای تحقیقاتی انجنیری انجام خواهد یافت.

این درحالیست که به تازگی در دیدار رایزن فرهنگی ایران در افغانستان و رئیس دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پروان اعلام شد در آینده نزدیک تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های علمی، فرهنگی و تحقیقی بین دانشگاه پروان و دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد و اتاق ایران‌شناسی در دانشگاه پروان نیز ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان
  • چهارنقطه ایران جزو سوژه‌های مسابقه معماری و شهرسازی قرار گرفتند
  • دانشگاه آزاد خاتم ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات تولید می‌کند
  • تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم
  • تامین نیروی ماهر با تأسیس دانشکده‌های جوارصنعت
  • در دانشکده الهیات دانشگاه تهران
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و دانشگاه‌های رفسنجان
  • آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد مساله‌محور معماری یادمانی و طراحی مکان‌رویدادها