Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@14:18:22 GMT

◄ نباید اجازه دهیم خط ریلی آستارا - آستارا دچار مشکل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۵۵۴۴

◄ نباید اجازه دهیم خط ریلی آستارا - آستارا دچار مشکل شود

تین‌نیوز | 

نماینده مردم آستارا گفت: کمیسیون عمران در بودجه سال ٩٧، معادل ۲۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده منتهی به بندر آستارا در نظر گرفته‌ است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ولی داداشی در آیین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای در بندر آستارا که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار کرد :  اولین بندری که در کشور به دست بخش خصوصی ساخته‌شده است، بندر آستارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بابیان اینکه باید از بخش خصوصی حمایت کرد، ادامه داد: دولت امروز توانایی اشتغال‌زایی در بدنه خود را ندارد .باید از توان‌بخش خصوصی در بخش‌های مختلف استفاده شود.

 نماینده مردم آستارا افزود : اگر امروز به بخش خصوصی اهمیت ندهیم و ارزش قائل نشویم، این بخش توسعه نمی‌یابد و معضل بیکاری حل نخواهد شد. خوشبختانه سازمان بنادر در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدام‌های مثبتی انجام داده است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قابل‌تقدیر است

داداشی در ادامه از سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرستان آستارا تقدیر کرد و یادآور شد : توسعه اسکله نیازمند زیرساخت‌ها ازجمله برق و تعریض جاده است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت نباید با بخش خصوصی رقابت کند، توضیح داد: درجایی که دولت با بخش خصوصی رقابت کرده است ، این بخش را فلج کرده است.

وی افزود: نباید اجازه دهیم خط ریلی بین‌المللی آستارا - آستارا که باهدف توسعه کشور محقق شده است، به مشکل و ورشکستی سرمایه‌گذار بخش خصوصی منجر شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر آستارا ولی داداشی خط ریلی آستارا آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد