Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@14:38:03 GMT

ازدواج کنید اخراج می‌شوید! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۵۶۰۳

ازدواج کنید اخراج می‌شوید! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- برسی یک بخشنامه "ازدواج کنید اخراج می‌شوید!" در برنامه تلویزیونی مثبت دو شبکه دو سیما در تاریخ (۹۷/۰۲/۱۱) را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌‌ای خبرگزاری میزان، اگر عاشق شوید و ازدواج کنید، اخراج می‌شوید! یک دستورالعمل عجیب و غریب در یکی از بانک‌ها که موسسات و شرکت‌های زیر مجموعه آن همکاران حق ازدواج با یکدیگر را ندارند که در برنامه تلویزیونی مثبت دو شبکه دو سیما در تاریخ (۹۷/۰۲/۱۱) مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟

زهرا پورسیدآقایی مشاور خانواده گفت: مدرک تحصیلی از معیار‌های فرعی ازدواج محسوب می‌شود و بیشتر از آنکه تأثیر واقعی بر زندگی بگذارد، اثر روحی و روانی دارد، اما این موضوع زمانی مشکل‌ساز می‌شود که یکی از طرفین برای مثال زن به ویژه در فرهنگ ما به دلیل بالاتر بودن تحصیلات بخواهد نوعی حکمرانی و تحکم بر مرد داشته باشد. در این صورت احتمال بروز تعارض بسیار زیاد خواهد بود.

وی افزود: اگر کسی تحصیلات را برای رشد زندگی به کار گیرد، بسیار مطلوب است ولی اگر آن را وسیله تفاخر و به رخ کشیدن قرار دهد، تعارض ایجاد خواهد کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا با بیان اینکه مهمترین مسئله در ازدواج رعایت تناسب زوجین است، تاکید کرد: هرچه زن و مرد در ویژگی‌های مختلف شخصیتی و امکانات زندگی هماهنگ‌تر باشند، احتمال سازش بیشتری خواهند داشت بنابراین درباره تحصیلات نیز توصیه بر رعایت تناسب است.

پورسیدآقایی در پاسخ به سوالی درخصوص زمانی که تفاوت در میزان تحصیلات هر یک از طرفین وجود دارد نیز اینطور توضیح داد: اگر اختلافی هم وجود دارد، بهتر است در حد یک مقطع تحصیلی باشد، چون اگر این تفاوت خیلی زیاد باشد ممکن است همفکری بین زن و شوهر در عمل حاصل نشود البته باید مسئله تحصیلات در کنار عوامل دیگر و شرایط فرد همچون سطح درآمد، نوع شخصیت و... مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی
  • پشت صحنه برنامه تلویزیونی بهار بهار
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟