Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:15:14 GMT

تعلیق احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۶۱۴۸

تعلیق احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص؟

خبرگزاری شبستان: گفته می‌شود احمدی‌نژاد که خبر بازداشت او تکذیب شده، از مجمع تشخیص مصلحت نظام اما تعلیق شد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، دقایقی پیش خبری مبنی بر ابلاغ حکم تعلیق محمود احمدی نژاد، رییس دولت دهم از مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی در سایت خبری تابناک منتشر شد.

 

این در حالی است که از صبح امروز شایعه بازداشت احمدی نژاد در صدر اخبار رسانه‌ها بود که در نهایت سایت بهار وابسته به وی این خبر را تکذیب کرد و علی اکبر جوانفکر نیز از نزدیکان او در گفتگو با شبستان خبر بازداشت رییس دولت دهم را شایعه ای خواند که مدتی است مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است حمید بقایی، معاون اجرایی رییس جمهور در دوران احمدی نژاد برای اجرای حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور در زندان است و اسفندیار رحیم مشایی نزدیکترین شخص به احمدی نژاد نیز که به دلیل محاربه و اقدام علیه امنیت ملی در پی پاره کردن حکم حمید بقایی در مقابل دادسراست در زندان به سر می برد و بازداشت موقت او همچنان بدون تاریخ تمدید شده است.

 

محمود احمدی نژاد نیز بارها در اعتراض به این بازداشت ها فیلم ویدیویی با سخنرانی اعتراضی خودش منتشر کرده و چند روزی نیز در امامزاده صالح تهران بست نشست شده بود.

 

در آخرین خبر،‌ سایت انتخاب به نقل از حجت الاسلام مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر تابناک را تکذیب کرده است.

 

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان مجلس روز ملی خلیج فارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ اردیبهشت نمایشگاه کتاب تهران سبک زندگی اسلامی جشن نیمه شعبان دولت جشن های نیمه شعبان تعلیق مجمع تشخیص مصلحت نظام احمدی نژاد کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس

منبع: ساعد نیوز

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی