Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلام بیان کرد:باید از ظرفیت بخش خصوصی در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز بهره گیری کنیم، در برخی از استان‌ها، شرکت‌هایی ایجاد شده‌اند که با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد می‌کنند.

 در ایلام اظهار داشت: در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز، به جز مسائل فنی باید مسائل اجتماعی را نیز در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شورای شهر به منظور مقابله با این معضل، جرائم اضافه طبقات را از متری 70 هزار تومان به هر متر 500 هزار تومان افزایش داده است که از ابتدای امسال این مصوبه در حال اجراست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ایلام گفت: بهترین راهکار استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و این شرکت‌ها در پیشگیری و ممانعت از ساخت و سازهای غیر مجاز است.

 

انتهای پیام/با

 

جزئیات تخلفات سازمان نظام مهندسی ایلام در ساخت‌ و سازهای غیر مجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم مثل مرحله اول مهم است. همه گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها به میدان بیایند و مردم را به حضور تشویق کنند.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه‌های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آن‌ها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی