Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:21:15 GMT

گلکسی آ ۸ به اندروید اوریو مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۶۵۲۶

گلکسی آ ۸ به اندروید اوریو مجهز شد

گوشی هوشمند گلکسی آ ۸ ( ۲۰۱۸ ) سامسونگ به زودی به جدیدترین نسخه اندروید ( ۸.۰) اوریو مجهز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، از آنجا که بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی هنوز به جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی اندروید اوریو (نسخه ۸.۰) مجهز نشده‌اند، حالا سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد به زودی گوشی‌های هوشمند گلکسی آ ۸ مدل ۲۰۱۸ خود را به اندروید اوریو به روزرسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه اندروید اوریو (نسخه ۸.۰) این سیستم عامل محبوب و پرطرفدار نزدیک به یک سال پیش معرفی و عرضه شد، اما تاکنون تعداد گوشی‌های هوشمندی که به این نسخه جدید اندرویدی مجهز و به‌روزرسانی شده‌اند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. این در حالیست که نسخه بعدی اندروید، موسوم به اندروید پی، در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

به گفته دو منبع آگاه، هم اکنون سامسونگ در حال کار و تجهیز گوشی هوشمند گلکسی آ ۸ (۲۰۱۸) است. این غول تکنولوژی کره‌ای از چندی پیش به خاطر تاخیر در به‌روزرسانی و تجهیز گوشی‌های هوشمند خود به آخرین نسخه از اندروید مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن، گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیوهای مسافری بود که این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیوهای باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیوهای باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیوهای مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند. یک دوربین داخل کابین را رصد می‌کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می‌شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخوردها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود که به دلیل عدم وجود مستندات امکان اثبات نداشتیم که با نصب دوربین این مساله رفع شد و بسیاری از پرونده‌های راه‌آهن شفاف می‌شود.

کد خبر 6095766 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب