Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات نمایندگی شورای امنیت سازمان ملل پس زا دیدار با رهبر میانمار و رئیس ارتش این کشور راهی استان راخین شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیاتی ۱۵ نفره به رهبری گوستاوو مزا کوآدرا، رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل پس از سفر به بنگلادش و بازدید از اردوگاه‌های آوارگان روهینجایی به میانمار رفته و با آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی این کشور و ژنرال مین آنگ هلاینگ، رئیس ارتش میانمار دیدار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این تیم همچنین امروز (سه‌شنبه) از منطقه بحران زده ایالت راخین که صدها هزار تن از ساکنان مسلمان روهینجایی آن مجبور به فرار از دست خشونت‌های ارتش شدند، بازدید کردند.

اعضای این هیات به ریاست گوستاو مزاکوادرا، به همراه مقام‌های استان راخین و مقام‌های دولت مرکزی و وزرای میانمار به مانگداو، در شمال راخین محل احداث کمپ‌های دولتی برای آوارگان روهینجایی رفتند.

وزیر امور خارجه میانمار گفته بود: نمایندگان شورای امنیت سازمان ملل به بررسی جزئیات بازگشت آوارگان روهینجایی به میانمار می‌پردازند.

وضعیت روهینجاها در میانمار زمانی در کانون توجه مجامع بین‌المللی قرار گرفت که در اوت سال گذشته میلادی ارتش میانمار به سرکوب آنها پرداخت و در جریان آن بیش از ۶۰۰ هزار تن از مسلمانان روهینجایی به بنگلادش گریختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم