Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@23:02:06 GMT

حضور ورزشکاران المپیکی درگروههای جهادی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۶۷۶۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سینا کریمی امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی که با حضور تعدادی از ورزشکاران استان در محل سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما جامعه ورزشکاران پیرو رهبر مستضعفان جهان، علمی را بر پا کردیم که مبارزه با نظام سرمایه داری در جایی که مستضعفین فراموش شده اند، وظیفه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجری طرح دهکده اقتصادمقاومتی در استان کرمانشاه افزود: جهاد سازندگی با کمک خود مردم برای زدودن محرومیت از چهره انقلاب تشکیل شد.

 

وی یادآور شد: اگرچه پس از جنگ جهاد سازندگی مغفول ماند و تبدیل به جهاد کشاورزی شد، اما با تدابیر رهبر انقلاب این ارگان با هدف محرومیت زدایی راه اندازی و به فعالیت مشغول شد.

 

کریمی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی از مستضعفین دفاع و در مقابل امپریالیسم مقابله می کند، همواره مورد هجمه های مختلف دشمنان قرار می گیرد.

 

مدیر امور اشتغال دهکده اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: خدا را شاکریم که قهرمانان المپیکی در گروههای جهادی حضور فعال دارند و امیدواریم این حضور روز به روز پررنگ تر شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد در قاره آسيا فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در كشور قرقيزستان آغاز می شود و با توجه به عدم كسب سهميه در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد و ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، چشم کشتی د‌وستان ایرانی هم‌ به این رویداد دوخته شده است.  
هر کشتی گیری بتواند به فینال این مسابقات راه پیدا کند، سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهد کرد. 
مراسم قرعه کشی اوزان 6 گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان ايران به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

*در وزن 57 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

*در وزن 74 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

*در وزن 97 کیلوگرم، که 10 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

*در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می رود.


*در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود