Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا امیاری، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از هفته جوان سال گذشته تاکنون ۲۰۴ ویژه برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا شده است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان افزود: اوقات فراغت تنها مختص ایام تابستان نیست، بلکه در طول سال ادامه دارد و برای سال جاری نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا کیفیت و کمیت برنامه‌ها افزایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری، کار‌های پژوهشی و ارزشی، برگزاری اردو‌های جهادی، اردو‌های علمی و گردشگری، فعالیت در حوزه فضای مجازی و رسانه از جمله حوزه‌هایی است که در برنامه‌ریزی‌ها مدّ نظر ما قرار دارد.

امیاری ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و تقویت حس رقابت سازنده، سعی داریم تا امسال همایش «تجلیل از جوان برتر» را در همه شهرستان‌های سطح استان داشته باشیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: عدم برنامه‌ریزی صحیح برای پر کردن اوقات فراغت و همچنین نبود مکان‌هایی برای فعالیت‌های ورزشی، علمی، فرهنگی و تفریحی باعث افزایش گرایش جوانان به اعتیاد می‌شود، فلذا مصوب شده است تا در صورت تخصیص اعتبار، در هر شهرستان یک «خانه جوان» احداث شود.

انتهای پیام/گ

اوقات فراغت جوانان سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند