Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با عدم حضور محسن مسلمان در ترکیب اصلی این تیم و ماندن او در پرسپولیس گفت: طبیعتا مربی بهترین کسی که می تواند در این باره تصمیم بگیرد و باید در این باره جوابگو هم باشد.

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ابراز خوشحالی از تکرار قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم با توجه به موفیقت های پرسپولیس در چند سال اخیر، بتواند در رقابتهای جام باشگاه های آسیا هم این مقام را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جشن قهرمانی پرسپولیس و بالا بردن جام توسط فرزند هادی نوروزی گفت: به نظرم این اقدام باشگاه ادای دینی بود به هادی نوروزی که سالهای گذشته به عنوان کاپیتان بازیهای خوبی را برای این تیم انجام داد و از طرفی دل خانواده و پسر مرحوم هادی نوروزی هم شاد شد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با عدم حضور محسن مسلمان در ترکیب اصلی این تیم و ماندن او در پرسپولیس گفت: طبیعتا مربی بهترین کسی که می تواند در این باره تصمیم بگیرد و باید در این باره جوابگو هم باشد.

 

جمشیدی ادامه داد: مسلمان بازیکن خوب و توانایی است که علاقمند است در تیم بماند اما در نهایت همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد.

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات افزود: امیدوارم باشگاه تصمیمی اتخاذ کند که بازیکنانی که برانکو نیاز دارد را بتواند نگه دارد و بازیکنان هم بیشتر به پیراهن باشگاه فکر کنند و اگر رقم قرارداد بازیکنان کمتر از دیگر تیمها هست ارزش دارد به خاطر هواداران و بازیهای مهمی که در آسیا پیش رو داریم بمانند.

 

جمشیدی به عملکرد برانکو اشاره کرد و افزود: طبیعتا مربی که یک تیم را دو سال پشت سر هم قهرمان می کند همه خواهان ماندنش هستند و امیدوارم ترتیبی داده شود که او همچنان در پرسپولیس بماند.

 

وی مهمترین هدف پرسپولیس را موفقیت در آسیا دانست و گفت: ما حالا از برانکو توقع نتیجه گرفتن پرسپولیس در آسیا را داریم چرا که چندین سال است تیم های ایرانی و به خصوص پرسپولیس نتوانستند نتایج خوبی را در آسیا کسب کنند.

 

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان پرسپولیس چند سالی است در کنار هم بازی می کنند و به ثبات تاکتیکی رسیده اند می توانند امسال در آسیا موفق باشند.

 

وی در پایان گفت: برای موفقیت در آسیا بازیکنان باید به دستورات مربی خوب گوش کنند، اگرچه معتقدم قهرمانی در آسیا کار سختی است اما شدنی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود