Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@09:41:58 GMT

شایسته سالاری؛ ملاک انتخاب مدیران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۶۹۴۲

شایسته سالاری؛ ملاک انتخاب مدیران

ایلام- نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مدیران این دانشگاه بر اساس میزان تلاش و کوشش، ایثار و شایسته سالاری انتخاب می  شوند و هر کسی این شاخص های مثبت را دارا باشد، ملاک تشخیص برای تصدی مدیریت های کلان دانشگاه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمدباقر هاشمی در آیین معارفه و تکریم معاون توسعه منابع این دانشگاه اظهار داشت: اگر در گزینش فردی، سیاسی و کاری افراد بر اساس معیارها و شاخص های واقعی گام برداریم، موفق عمل خواهیم  کرد و در غیر این صورت، قطعا پیروز میدان نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیروزی در عرصه خدمت را از آن مدیران جهادی و انقلابی دانست و بیان داشت: مدیران بایستی از امانتی که به آنها سپرده شده است به درستی استفاده کنند و پاسخگوی خواسته ها و انتظارات به حق مردم باشند و با صبر و بردباری کارها را پیش ببرند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این آیین گفت: جابجایی های صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری و همسو با سیاست های کلی دانشگاه انجام گرفته و رقابتی نیست.

دکتر کریم همتی با بیان این که امروزه فضای خدمت در دانشگاه فضای رفاقت است نه رقابت، افزود: جابجایی حق طبیعی هر مدیری است و انتخاب و انتصاب ها بر اساس شاخص های مثبت و شایسته سالاری صورت گرفته است و انتظار می رود مدیران انتخاب شده در راستای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه گام های مثبت و مفیدی در حوزه مسئولیت خود بردارند و تحت تأثیر جوسازی های مسموم و مخرب قرار نگیرند.

 وی خدمت به مردم را یک عبادت بزرگ ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیران بایستی بدور از هر گونه گرایش حزبی و قومیتی، خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و به درستی به دغدغه ها و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

همتی به حجم مشکلات انباشت شده دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سنوات گذشته اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه به دلیل حجم مطالبات گذشته هنوز نتوانسته ایم انتظارات بحق پزشکان و پرسنل را در پرداخت ها برآورده سازیم ولی به حول و قوه الهی و تلاش شبانه روزی مدیران در نظر داریم با تامین و تخصیص بودجه برای رفع این مشکلات گام های اساسی برداریم.

 وی کمک به توسعه استان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: کمک به توسعه استان آرزوی دیرینه ماست و من برای توسعه استان دست مدیران عملگرا را می بوسم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟

تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت‌های لیگ و فصل آینده است. در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام‌ها هم مطرح شد، اما احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را دارد، پس از آنکه نتوانست تیم نساجی را به موفقیتی برساند از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. وی پس از آن به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد و در کنار امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی به موفقیتی برسد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد