Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز حول محوریت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، اخوت و برادری خوبی بین سپاه و پلیس وجود دارد تا بدان‌جا که ناجا دوشادوش برادران خود در سپاه محمدرسول الله (ص) در برقراری نظم و امنیت با اخلاص و اقتدار انجام وظیفه می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در دیدار با فرماندهان سپاه محمد رسول‌الله (ص) در ستاد فرماندهی انتظامی پایتخت اظهار داشت: امروز سپاه یکی از پشتوانه‌های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی است که دشمنان انقلاب مرعوب عظمت و بزرگی و اقتدار آن می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه سپاه مولود انقلاب و از بطن مردم و انقلاب است، افزود: سپاه در طول سال‌های پس از انقلاب نشان داد که حامی مردم و انقلاب است و همین مردمی و ولایی بودن سپاه علت اصلی هجمه‌های دشمنان قسم خورده ما به این نهاد است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب هرگز دست از خباثت‌ها و دشمنی‌های خود علیه انقلاب نخواهند کشید و با همه توان و وجود خود تلاش خواهند کرد که انقلاب ما را در جهان منزوی و مضمحل نمایند.

سردار رحیمی با اشاره به تهدیدات پی در پی دشمنان در سال ۹۶، گفت: بحمدالله پلیس پایتخت توانست با اقتداری توام با تدبیر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب نماید و اجازه ندهد که دشمنان با استفاده از شرایط ایجاد شده موج سواری نماید.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز وحدت رمز پیروزی و موفقیت ماست، اظهار داشت دشمنان انقلاب هر روز با برنامه ریزی دقیق‌تر و حساب شده تری به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس ما می‌باشند که بحول قوه الهی تا کنون موفق به این مهم نشده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: امروز حول محوریت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، اخوت و برادری خوبی بین سپاه و پلیس وجود دارد تا بدان جا که نیروی انتظامی دوشادوش برادران خود در سپاه محمد رسول الله (ص) در برقراری نظم و امنیت با اخلاص و اقتدار انجام وظیفه می‌نمایند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگ و مردمی بسیج، افزود: بسیج سازمانی مقدس و انقلابی است تا بدانجا که امام راحل آرزومی فرمودند که خداوند وی را با بسیجیانش محشور فرمایند.

سردار رحیمی با اشاره به ماجرای پارک طالقانی عنوان کرد: ما کمترین عقب نشینی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم داشت و با قدرت به پیش خواهیم رفت و هرگز مرعوب تبلیغات مسموم دشمنان نخواهیم شد.

در ادامه این جلسه سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسوالله با قدردانی از تلاش‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و اقتدار توامان با تدبیر و درایت وی در مدیریت غائله‌های مختلف دشمن، بیان داشت: سپاه خود را در کنار نیروی انتظامی و یار و یاور وی می‌داند.

گفتنی است در این مراسم که به پاسداشت روز پاسدار برگزار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدا لوح از فرماندهان سپاه محمد رسول الله تهران قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان