Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: گروه پژوهش و نخبگان کانون شهید محمدیانی سبزوار رتبه اول و دوم مسابقات دانش آموزی هوافضای خراسان رضوی را در رشته موشک آبی را کسب کرد.

محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته معلم گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گروه پژوهش و نخبگان کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار در اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا فضای استان خراسان رضوی در سال ۹۷ که در شهر جدید گلبهار برگزار شد موفق به کسب رتبه های اول و دوم رشته موشک آبی این دوره از مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: در این دوره از مسابقات که برای اولین بار و به همت پژوهش سراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی برگزار گردید، بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های گلایدر، هواپیمای کشی، نجات تخم مرغ و موشک آبی با هم به رقابت پرداختند.

 

عبداللهی کانون های مساجد را محلی برای رشد و بالندگی فرهنگی نوجوانان و جوانان در راستای تبدیل شده به سرمایه های عظم انسانی برای کشور دانست و ادامه داد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از تمامی برنامه ها و طرح های کانون های مساجد در تمامی زمینه ها به صورت مستمر حمایت می کند.

 

گفتنی است اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا فضای خراسان رضوی در سه مقطع ابتدایی، متوسط اول و متوسط دوم در رده دختران و پسران با حضور ۵۷ تیم در شهر جدید گلبهار برگزار گردید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز ملی خلیج فارس نمایشگاه کتاب تهران جشن های نیمه شعبان مسجد دولت ۱۰ اردیبهشت جشن نیمه شعبان هوافضا رتبه های برتر خراسان رضوی کانون های مساجد کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان