Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های ضداسرائیلی در تلاش هستند با فشار به مسئولان ورزش آرژانتین دیدار دوستانه آلبی‌سلسته با رژیم صهیونیستی را لغو کنند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین در تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) درست چند روز پیش از شروع جام جهانی 2018 در دیداری دوستانه در سرزمین‌های اشغالی به مصاف تیم رژیم صهیونیستی خواهد رفت و این در حالی است که فعالان حقوق بشر و گروه‌های ضداسرائیلی در تلاش هستند این بازی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان ضداسرائیلی کمپینی بین‌المللی در این ارتباط به راه انداخته‌ و نامه‌هایی را به چهره‌های سرشناس ورزش کشور آرژانتین ارسال کرده‌اند تا جلوی برگزاری این بازی دوستانه گرفته شود، هرچند تا به امروز موفق به این کار نشده‌اند، اما همچنان این جنبش در تلاش برای رسیدن به این هدف خود هستند.

در یکی از این موارد، کمیته آرژانتینی همبستگی با فلسطین، نامه‌ای مشترک به وزیر ورزش آرژانتین و اتحادیه فوتبال آرژانتین ارسال کرده و از آنها خواسته تا این بازی دوستانه لغو شود. در این نامه ضمن درخواست لغو این بازی، آمده است: «ما با این کار ارزش‌های همبستگی مردم آرژانتین با قربانیان ستم، آپارتاید و نسل‌کشی را نشان خواهیم داد».

در موردی دیگر، فعالان ضداسرائیلی که مخالف برگزاری بازی دوستانه آرژانتین با رژیم صهیونیستی هستند، تصویری را طراحی کرده‌اند که پشت سر بازیکنان آلبی‌سلسته، واژه «آپارتاید» با پرچم رژیم صهیونیستی آمیخته شده و در وسط تصویر هم جمله «#آرژانتین نرو» دیده می‌شود. این تصویر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین

به گزارش خبرنگار مهر، از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 6081199

دیگر خبرها

  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • حکم دادگاه فدرال آرژانتین در مورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی: حکم دادگاه فدرال آرژانتین درمورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی؛ این یک پروژه است
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم