Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۷۷ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نیروهای مسلح باید همواره دارای آمادگی‌های نظامی و روحی باشد، چرا که دشمن هیچ گاه جرات حمله به سپاه و ارتشی که از نظر نیرو و تجهیزات آماده باشد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین باید همواره بیش از پیش به آمادگی و قدرت خود بیفزاییم.
وی با تاکید بر یکپارچگی و وحدت درونی نیروهای مسلح افزود: لشکری که یک دست و یکپارچه و دارای وحدت درونی و عقیدتی باشد، هیچگاه شکست نمی‌خورد. چون خاصیت همگرایی، شکست‌ناپذیری است. بنابراین همه‌ ما به عنوان سپاهیان امام زمان (عج) باید همدل، همزبان و هم هدف باشیم تا قدرتمان افزایش پیدا کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر استفاده بهینه از نیروی جوانی کارکنان وظیفه تصریح کرد: آینده کشور در دست جوانان خواهد بود. نسل پیشین این امانت بزرگ، سنگین و مقدس امام (ره) و شهدا را آرام آرام به نسل جدید تحویل می‌دهد. نسل پیشین که ما را سرفراز کردند اما اکنون دیگر نوبت جوان‌ها است که خودشان را برای ساخت کشوری بزرگ در راستای آرمان‌های امام (ره) و زمینه‌سازی‌های ظهور حضرت حجت (عج) آماده کنند.
نماینده‌ ولی‌فقیه در ارتش گفت: ارتشی موفق‌تر است که هرگز اجازه ندهد اسرارش دست دشمن بیافتد. پس در حفظ اسرار نیروهای مسلح مانند ناموس‌مان باید کوشا باشیم. باید معتقدانه و مومنانه با حفاظت اطلاعات در تعامل باشیم تا اسرار نظامی و کشور خود را در سینه حفظ کنیم. اطلاعاتی که به سختی به دست آورده‌ایم را به سادگی از دست ندهیم.
حجت الاسلام محمدحسنی در پایان تصریح کرد: عوامل نفوذی دشمن به دنبال جمع‌آوری اطلاعات هستند و تا زمانی که اطلاعات‌شان کافی نباشد نمی‌توانند علیه ما اقدامی انجام دهند، اما آن روزی که به اطلاعات ما دست پیدا کنند می‌توانند ما را غافلگیر کنند پس باید در حفظ اطلاعات و اسرار نظامی خود به شدت حساس باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت