Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@16:16:44 GMT

وطن فروشی ۲ ایرانی در شوی کشتی کج عربستان +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۷۷۰۲

وطن فروشی ۲ ایرانی در شوی کشتی کج عربستان +فیلم

تحقیر ایران و کشتی کج کاران ایرانی آریا و خسرو داوری در رویال رامبل جده عربستان

در ماه های اخیر عربستان سعودی که قصد دارد اصلاحات بزرگی را در ورزش خود به وجود بیاورد، تلاش کرد تا برای اولین بار میزبان مسابقات بین المللی کشتی کج باشد.

سازمان جهانی این رشته یعنی WWE نیز این میزبانی را به خاطر مسائل مالی به سعودی ها سپرد؛ اگرچه برای نخستین بار مسابقات زنان در جریان این رقابت ها برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ایران هیچ فعالیتی در این ورزش ندارد، از روز گذشته اخباری مبنی بر شکست سنگین نمایندگان ایران مقابل عربستانی ها در این رقابت ها در رسانه های سعودی منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود در لابه لای این برنامه که نوعی شوی تلویزیونی برای سرگرم کردن مخاطبان بود؛ دو ورزشکار ایرانی الاصل با پرچم ایران در کنار رینگ وارد صحنه رقابت شدند و به دست چهار کشتی کج‌ کار آماتور عربستان به شکل تحقیر آمیزی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. به نظر می رسید که این سناریو از قبل نوشته و اجرا شده است تا رسانه های سعودی بتوانند از این اتفاق سوءاستفاده کرده و بگویند ورزشکاران ایرانی را تحقیر کردند.

 

فیلم ۲ ایرانی خودفروخته در مسابقات کشتی کج عربستان

 

برادران داوری “آریا و خسرو” مقیم آمریکا مقابل چهار نفر از چهار شهر مختلف عربستان که کاملاً هدفمند انتخاب شدند:
«ناصر از مکه، حسین از مدینه، منصور از ریاض و فیصل از جده، همگی با لباس شخصی!»

به گزارش برخی منابع خبری، عربستان‌سعودی برای نمایش چنین صحنه‌هایی بیش از صد میلیون دلار هزینه کرده است تا جوانان خشن و عصبانی پرچم ایران را بردارند و بچرخانند و ایرانی‌ها را یک چهره عصبانی و ترسو نشان می‌دهند.

بیوگرافی آریا داوری

آریا داوری متولد ۱۱ اوریل ۱۳۸۹ است و تابعیت ایرانی و آمریکایی دارد و در مینه سوتای آمریکا زندگی می کند و به زبان فارسی تسلط دارد.

یک برادر بزرگتر از خودش به نام خسرو یا شاون دارد که او نیز در کشتی کج فعالیت دارد. خسرو هم متولد ۳۰ اوریل ۱۹۸۴ می باشد.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: wwe video آریا داوری کشتی کج ایران و عربستان جنگ ایران و عراق خسرو داوری کشتی کج غرب زدگی چیست غرب زدگی در ایران فیلم کشتی کج کشتی کج وطن فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد

عربستان سعودی ابعاد گسترده پروژه بلندپروازانه ۵۰۰ میلیارد دلاری شهر لاین در شهر هوشمند نئوم را که در ابتدا قرار بود ۱۷۰ کیلومتر طول داشته باشد، تا ۹۸.۶ درصد کاهش داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، عربستان سعودی از کاهش ۹۸.۶ درصدی ابعاد شهر لاین در نئوم خبر داد و اعلام کرد طرح اولیه برای پوشش منطقه‌ای به وسعت ۱۷۰ کیلومتر و پذیرایی از ۱.۵ میلیون نفر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار ترسیم شده بود، اما پروژه لاین اکنون تنها ۲.۴ کیلومتر برای جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر وسعت خواهد داشت.

لاین بخشی از چشم‌انداز ۲۰۳۰ ولیعهد عربستان سعودی برای مقابله با چالش‌های زندگی شهری و ترویج روش‌های جایگزین زندگی، همچنین بلندپروازانه‌ترین پروژه در میان انبوهی از پروژه‌های بزرگ در سرتاسر عربستان سعودی بود که در میان چندین پروژه نئوم قرار دارد. بر اساس طرح‌های اولیه این شهر با دیوارهای شیشه‌ای با عرض چند صد متر، مساحتی معادل ۱۳ مایل مربع را اشغال می‌کند و با یک خط ریلی پرسرعت به‌هم متصل می‌شود.

با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد این پروژه بزرگ به دلیل محدودیت‌های مالی باید کوچک شود. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که صندوق دارایی مستقل پادشاهی هنوز بودجه کلی سال ۲۰۲۴ را برای منطقه اقتصادی نئوم تصویب نکرده است.

به این ترتیب در حالی که از ابتدا قرار بود لاین به‌صورت مرحله‌ای ساخته شود، هدف فعلی نشان‌دهنده عقب‌نشینی از برنامه‌های اولیه است و با انتشار اخباری مبنی بر کاهش احتمالی پروژه، حداقل یک پیمانکار شروع به اخراج کارگران از پروژه کرده است.

کاهش ابعاد لاین نشان می‌دهد که واقعیت‌های مالی تریلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهر هوشمند عربستان که در قالب طرحی ابتکاری و فراگیر برای متنوع‌سازی اقتصاد پادشاهی عربستان معرفی شده، در حال ایجاد نگرانی‌هایی در بالاترین سطوح دولت سعودی است که تلاش دارد برنامه بلندپروازانه چشم‌انداز ۲۰۳۰ خود را محقق کند.

پروژه لاین همچنین با نگرانی‌های حقوق بشری روبه‌رو شده است، زیرا ساخت‌وساز آن مستلزم اخراج قبیله حویطات از سرزمین‌های مادری خود در منطقه تبوک است.

کد خبر 746893

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد