Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:14:14 GMT

ممنوعیت‌های تردد جاده‌ای از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۷۷۳۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور ناجا به منظور تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های بین شهری در روزهای آتی، محدودیت و ممنوعیت‌های خاصی را به مرحله اجرا گذاشته است. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، با اشاره به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور تسهیل در تردد هموطنان در محورهای بین شهری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی را به مرحله اجرا درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 شنبه 15 اردیبهشت، تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی بلامانع است.
وی در خصوص وضعیت تردد در محور کرج- چالوس اعلام کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است؛ از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد شد.
سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 جمعه 14 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 12،13 و 14 اردیبهشت از محور هراز ممنوع است؛ همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه 15 اردیبهشت نیز تردد وسایل نقلیه فوق از این محور ممنوع است.
این مقام ارشد راهور ناجا اظهار داشت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 جمعه 14 اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب‌اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یکطرفه است.
سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ 12 و 14 اردیبهشت از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
منبع: فارس برچسب ها: ممنوعیت تردد ، جاده چالوس ، هراز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت تردد جاده چالوس هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

ربانی ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کلیه راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 6096231

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی