Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران یکی از شاخص‌های جدی توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری است. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ استانها اصفهان نظرات

علی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در پاسخ به این سوال که پس از چند سال انتظار چرا پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران تکمیل و به بهره‌برداری نمی‌رسد اظهار داشت: قطار سریع السیر تهران- اصفهان از چند استان تهران، مرکزی و قم عبور و سپس به اصفهان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران باید اقداماتی توسط شرکت توسعه آزادراه‌ها که در حوزه وزارت راه و شهرسازی است برای تسریع در انعقاد پروژه قرارداد فاینانس‌های خارجی انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بستر این کار را در استان اصفهان فراهم کردیم و با پیگیری‌هایی که در طول 3 ماه اخیر با تأکید استاندار انجام گرفته تمرکز اجرای پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران را از استان‌های دیگر به استان اصفهان شیفت کردیم و اولویت نخست را از این استان قرار دادیم.

وی با بیان اینکه به محض اینکه قرارداد شرکت آزادراه‌ها با فاینانس خارجی بسته شود بخش اعظم پروژه در استان اصفهان آغاز می‌شود، گفت: ما همه عوامل را در استان تجهیز و آماده کرده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا به محض آغاز عملیات، پروژه از سرعت خوبی برخوردار شود.

مقدس‌زاده با بیان اینکه امیدواریم در این پروژه با مانع جدی برنخوریم، اضافه کرد: ما قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران را یکی از شاخص‌های جدی توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری می‌دانیم و این پروژه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان