Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بمناسبت اعیاد فرخنده‌ی شعبانیه و در آستانه‌ی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت‌ابن‌الحسن العسکری(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۷۱۵ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ی قضائیه طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی بمناسبت اعیاد فرخنده‌ی شعبانیه، پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۷۱۵ نفر از محکومانی را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه‌ی قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی تعزیرات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • «زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد