Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بر اساس نظر هیئت کارشناسی حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر، هشت نفر از جمله مدیران 2 اداره کل مقصر شناخته شدند. پرونده برای ادامه رسیدگی ها به دادسرای مرکز استان ارجاع می شود.

 هادی هاشمیان اظهار کرد: پس از اعلام نخستین نظر کارشناسی در سال گذشته، یکی از طرفین پرونده در مهلت قانونی به این نظر اعتراض کرد و پرونده برای اعلام نظر به هیات کارشناسی 3 نفره، سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هیات کارشناسی به تازگی نظر خودش را به قاضی پرونده اعلام کرده و بر اساس آن 8 نفر از جمله مدیران دو اداره کل استان، مقصر شناخته شدند.

هاشمیان ادامه داد: از آن جا که رسیدگی به پرونده هایی که متخلفان آن ها، مدیران ادارات باشند، بر اساس قانون باید در مرکز استان رسیدگی شود. بنابراین ادامه رسیدگی پرونده زمستان یورت در گرگان انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در پاسخ به علت طولانی شدن زمان رسیدگی به این پرونده، گفت: پس از حادثه، ایمن سازی تونل محل انفجار زمان زیادی برد و همین امر سبب معطلی گروه کارشناسی برای ورود به تونل و طولانی شدن اعلام نظر کارشناسی موجب اطاله رسیدگی به پرونده شده است.

به گفته هاشمیان، دیه و کلیه حقوق خصوصی خانواده های جانباختگان پرداخت شده و پرونده از جنبه عمومی جرم در حال رسیدگی است.

این مقام ارشد قضایی گلستان، بار دیگر به مردم استان و خانواده های کارگران آسیب دیده در این حادثه اطمینان داد که دادگستری با دقت این پرونده را بررسی و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند، بدون اغماض برخورد می کند.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر 13 اردیبهشت ماه سال 96 منفجر شد که بر اثر این حادثه 43 نفر از کارگران معدن جان باختند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان