Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:08:01 GMT

بهره برداری از راه آهن سنندج طی ۳۰ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۸۵۷۸

بهره برداری از راه آهن سنندج طی ۳۰ ماه آینده

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، امیر ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی امروز (۱۱ اردیبهشت) از عملیات احداث قطعه ۹، قطعات هشت ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ و ج. ۲ و تونل "بایز پرنه" واقع در مسیر پروژه بزرگراه غرب کشور واقع در استان کردستان بازدید کردند.
خیرالله خادمی معاون وزیر راه در این بازدید با بیان اینکه طول کل کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و ۴۸۰ کیلومتر است، گفت: در حال حاضر ۱۴۰ کیلومتر از این بزرگراه در استان کردستان زیر بار ترافیک رفته و ۱۲۰ کیلومتر آن نیز در حال عملیات اجرایی بوده و ۴۰ کیلومتر هم باید به مناقصه گذاشته شود.
وی بیان کرد: این کریدور می‌تواند نقش توسعه‌ای برای غرب کشور ایفا کند و برای مردم منطقه هم سودبخش خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امسال در بخش بزرگراهی بیش از ۱۲۰ درصد با رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در استان کردستان تخصیص داشته ایم و در محور مریوان هم حدود ۳۰۰ درصد با رقمی بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته است.
معاون وزیر راه  به بخش ریلی هم اشاره کرد وگفت: امسال در این بخش پنج مرکز استان در اولویت ما هستند که اتصال استان کردستان به شبکه ریلی یکی از این پروژه‌های اولویت دار ماست.
وی ادامه داد: عملیات زیرسازی قطعات راه آهن سنندج به همدان با پیشرفت خوبی در حال اجراست که به محض اتمام آن بحث ریل گذاری را هم آغاز خواهیم کرد.
خادمی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ کیلومتر طول مسیر ریل گذاری راه آهن سنندج است که حداکثر طی ۳۰ ماه آینده این طرح در سنندج به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۶۰ کیلومتر از بزرگراه غرب کشور در کردستان تا پایان امسال

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشورنیز درادامه این بازدید با بیان اینکه ۳۲۰ کیلومتر از طول کریدور بزرگراهی غرب کشور شامل ۱۳ قطعه در استان کردستان واقع شده است، گفت: ازاین تعداد قطعات ۱۰ قطعه فعال و در دست اجراست.
غلامرضا خرمی، افزود: تاکنون ۱۲۶ کیلومتر این بزرگراه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که جهت اتمام قطعات باقیمانده بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان نیاز است.
خرمی افزود: ۶۰ کیلومتر از بزرگراه غرب کشور واقع در کردستان در صورت حل شدن مشکل معارض، تا پایان فصل کاری امسال آماده بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/م

بازدید معاون وزیر راه از کریدور بزرگراهی غرب کشور در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه وشهرسازی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده