Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از این انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس طی مراسمی تحت عنوان «عصر گاهی یادگاران» از دو کتاب «مریم کاظم زاده» از سری مجموعه عکاسان جنگ و «دلاوران» رو نمایی کرده بود. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ فرهنگی ادبیات و نشر موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی بنیادفرهنگی روایت فتح، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در سی و یکمین دوره ی نمایشگاه بین المللی کتاب 97 تهران از سری جدید مجموعه عکاسان جنگ با عنوان «اباصلت بیات» رو نمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس طی مراسمی تحت عنوان «عصر گاهی یادگاران» از دو کتاب «مریم کاظم زاده» از سری مجموعه عکاسان جنگ و «دلاوران» رو نمایی کرده بود.

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در این دوره ، با 20 عنوان حضور خواهد داشت که 3 عنوان آن از تازه های این انتشارات می باشد.

غرفه انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ،در شبستان ،راهرو 6 قرار دارد.

انتهای پیام/

R1439/P1439/S4,35,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سی و یکمین نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و یکمین نمایشگاه کتاب سی و یکمین نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد