Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دکتر سهمانی در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ابا صالح المهدی(عج)، آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت را به رهروان منتظر آن حضرت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام عصر (عج ) برای مسلمین و به ویژه شیعیان جهان نماد عدالت و برپا کننده عدل و داد و انصاف است و انتظار، به یمن حضور مبارک ایشان مفهومی عمیقاً ژرف دارد، آنچنان که منتظران آن حضرت دعاگویان سر به آستان کبریایی می سایند و عاشقانه ظهور آقا و مولای کائنات را طلب می نمایند.

عاشقان امام عصر (عج)، آن حجت الهی را در هر کردار و سلوک خود به مدد می طلبند و آنگاه که در مواجهه با فلسفه آفرینش، عدالت را در وجود مبارک حضرت متجلی می بینند، بیش از پیش خود را مهیای حضور و رهرو طریق متعالی حضرت می دانند.

بر ماست به عنوان رهروان آن امام همام و آن طریقت روشنگر، در اعمال و نیات خود سیره و سلوک ائمه معصوم (ع) را سرلوحه قرار دهیم و در دستگیری از مستمندان و یاری نیازمندان که در واقع فلسفه انتظار را شکل داده است، با نیت قرب الهی لحظه ای تردید به خود راه ندهیم. 

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری