Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد, سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزد، گفت: به‌ منظور جلب رضايت مسافران، سکوهای 1 و 2 مسافري ايستگاه يزد مسقف شد و ایستگاه راه آهن شهرستان اردکان نیز بزودی مسقف خواهد شد.
 سید مصطفی داوودی از تجهیز سکوهای مسافری ایستگاه‌ یزد به سقف و سایه‌بان خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقاء خدمات مسافری و تکریم ارباب‌رجوع، پروژه سقف و سایه‌بان سکوهای اول و دوم مسافری ایستگاه یزد به مساحت 12 هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر 45 میلیارد ریال، طی مدت 24 ماه اجرایی و مهیای بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، افزود: کیفیت خدمات در ایستگاه‌های راه‌آهن باید پیوسته ارتقاء یابد و یکی از نیازهای اصلی ایستگاه‌های استان یزد در این زمینه، تجهیز به سقف و سایه‌بان در سکوهای مسافری است.
سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزد، اشاره کرد : با توجه به حجم بالای مسافران قطار استان و 4 ایستگاه تشکیلاتی قطار برای پیاده و سوارشدن مسافران که در شهرستان‌های اردکان، میبد، یزد و بافق واقع است، تنها ایستگاه یزد به سایه‌بان تجهیز شده است و با توجه به اینکه برای بسیاری از مسافران ازجمله افراد سالخورده، بیماران و کودکان تحمل گرمای آفتاب تابستان و حتی بهار دشوار می‌شود، مسقف کردن ایستگاه‌ها برای جلوگیری از گرمای طاقت‌فرسای تابستان در هنگام توقف قطار در تمامی ایستگاه‌ها در برنامه‌های آتی راه‌آهن قرار دارد.
داوودی در پایان بابیان اینکه روزانه 30 رام قطار مسافربری در محور راه‌آهن یزد، 15 هزار مسافر را جا‌بجا می‌کند، خاطرنشان کرد: ازاین‌رو ارتقاء خدمات ایستگاه‌ها همواره از سوی راه‌آهن یزد دنبال می‌شود که در راستای این مهم سایه‌بان سکوهای مسافری یزد اجرایی و تابه‌حال 8 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های یزد، بافق، میبد و اردکان نصب شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی

تصاویری شوکه‌کننده از بازی شب گذشته استقلال و ذوب‌آهن از سکوها بعد از گل بلانکو و شادی عجیب و غریب هواداران را ببینید. منیع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد