Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@00:09:00 GMT

تاکید بر اجرای طرح ۵۵ متری اراک

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۹۸۶۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ جلسه هم اندیشی شهرداری اراک با سرمایه گذاران توسعه شهری با حضور سرمایه گذاران استان مرکزی در سالن الغدیر استانداری برگزار شد.

استاندار مرکزی در این جلسه بر اجرایی شدن این طرح تاکید کرد و گفت: اجرایی شدن طرح ۵۵ متری میتواند گامی موثر در جهت رشد و توسعه شهر اراک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی آقازاده با بیان این که همه مسئولان باید برای اجرای طرح ۵۵ متری امیر کبیر تلاش کنند و باید هماهنگی خود را با بخش سرمایه گذار بیشتر کنند افزود: با اجرایی شدن این طرح شاهد رشد، توسعه، عمران و اشتغال و همچنین به گردش در آمدن سرمایه در استان خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی دارای پتانسیل و استعداد‌های بالقوه‌ای است میتوان پروژه‌های بزرگی را با مشارکت سرمایه گذاران به اجرا در آورد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر عمران و توسعه جایگاه خوبی در بین استان‌های دیگر ندارد افزود: پیشرفت شهراراک از نظر توسعه و آبادانی باید در شان مردم این شهر باشد. 

شهردار اراک هم در این نشست گفت:بالای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه در سال جاری برای سرمایه گذاری در شهر اراک در نظر گرفته شده است که این بودجه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

تاجران افزود:در سال ۹۷ بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک در شهر اراک به بهره برداری میرسد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد