Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@18:40:37 GMT

کشف پیکر ۸۱۰ شهید دفاع مقدس طی ۶ سال تفحص در فاو + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۹۹۸۷

کشف پیکر ۸۱۰ شهید دفاع مقدس طی ۶ سال تفحص در فاو + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری ایکنا، بعد از پیدا شدن 40 هزار شهید در طول عملیات‌های تفحص پیکرهای مطهر شهدا، با کاوش حدود 4200 شهید دیگر کار تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس به‌اتمام خواهد رسید.

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اتمام عملیات تفحص در شهر فاو و خداحافظی با مردم این شهر گفت: امروز هنگام خروج بچه‌های تفحص، پرچم مبارک گنبد امام رضا(ع) با کمک محبت آستان قدس در اختیار ما قرار گرفت و آن را تقدیم مردم شهر فاو کردیم که عاشق و دلداده جمهوری اسلامی و حرم مطهر امام رضا(ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شهدایی که در این منطقه پیدا شدند، گفت: در عملیات 6ساله تفحص در این مناطق حدود 810 شهید پیدا شد و متقابلاً 1169 تن از اجساد کشته‌شدگان عراقی را هم که در این منطقه پیدا شد، تحویل مقامات عراق دادیم.

چند روز پیش نیز سردار باقرزاده با اعلام خبر اتمام تفحص شهدا در محور فاو گفت: با توجه به اینکه عملیات کاوش در محور فاو تمام شده و تا حدی که مقدور بوده شهدا را در این محور کاوش کرده‌ایم، روز جمعه مراسم وداعی برگزار خواهیم کرد و با مجموعه مردم محلی و خون‌گرم و مسئولین شهر فاو در مصلای نمازجمعه شهر در مسجد امام علی(ع) خداحافظی خواهیم کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

با وجود مشکلات، کمبود امکانات و موانع پیشِ‌رو کار جست‌وجوی شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه دارد. بخشی از سختی جست‌وجوی پیکر مطهر شهدا در ساحل شرقی اروند و نوک بوارین از منطقه عملیاتی کربلای4 در فیلم زیر قابل مشاهده است:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان