Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:20:33 GMT

تجلیل از ۴۰ کارگر نمونه در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۱۸۸

تجلیل از ۴۰ کارگر نمونه در گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان امروز گفت: همزمان با ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر در همایشی از ۴۰ کارگر نمونه گیلان در رشت قدردانی شد.

وی ضمن ارائه گزارش از شرایط کاری و معیشتی کارگران گیلان افزود: انتظار امروز کارگران از مسئولان دولتی توجه بیشتر به مطالبات آنان در بستر عدالت و کاهش فاصله طبقاتی ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان منطقی سازی نرخ حقوق و دستمزد و دخالت نکردن دولت در صندوق تأمین اجتماعی را از عمده‌ترین مطالبات کارگران برشمرد و خاطر نشان کرد: رسیدگی به مطالبات این قشر زحمتکش زمینه ساز رونق تولید و اشتغال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ علی توشه جانشین سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با اشاره به ترفند‌های شوم دنیای استکبار برای ایجاد استحاله در انقلاب و نظام اسلامی گفت: تلاش مجدانه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان داخلی تنها راه مقابله با هجمه‌های شوم تبلیغاتی و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی است.

وی مطالبه گری را حق مسلم کارگران برای بهبود شرایط معیشتی و شغلی آنان دانست و افزود: سپاه همه توان خویش را برای کمک به اوضاع معیشتی اقشار مستضعف بکار می‌گیرد و ساخت هزار واحد مسکونی برای نیازمندان استان در سال گذشته مصداق این ادعاست.

محمود ایزد دوست مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان هم از تعامل سازنده این اداره کل با مجامع کارگری و کانون کارفرمایان استان خبر داد و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود در حوزه تولید و پاسخ منطقی به مطالبات به حق کارگران مستلزم اتخاذ وحدت رویه بین مجموعه دست اندرکاران دولتی و بخش خصوصی است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از کارگران نمونه گیلان در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تجلیل از کارگران شهرضایی