Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:10:19 GMT

افتتاح پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۱۹۶

افتتاح پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور حقیقی معاون سیاسی استاندار مرکزی پارک علامه میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان به بهره برداری رسید.

پارک میرزا حسن آشتیانی با ۲۰ آلاچیق، وسایل ورزشی، مسجد و سرویس بهداشتی، پیست دوچرخه سواری، سوارکاری و محوطه ورزشی بانوان بالغ بر ۷ هکتار وسعت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی همچنین زنگ سپاس معلم را در جمع دانش اموزان راهنمایی مدرسه کوثر آشتیان نواخت و از کارخانه ذوب روی ایجرود در روستای مزرعه نو وکارگاه ساخت بند رخت فلزی در روستای هزار آباد شهرستان اشتیان دیدن کرد.

حقیقی با اشاره به روز کارگر گفت:کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است و کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‌ها هستند.

وی در جلسه شورا‌های شهر و روستا‌ی آشتیان با اشاره به اینکه شورا‌ها از خود مردم هستند و به خواسته مردم انتخاب شده اند افزود: مسائل جاری مردم باید به دست شورا‌ها حل شود و همین اعضای شورا کسانی هستند که با تلاش در پی پیشرفت شهر و روستای خود هستند وحضور و نقش شورا‌ها در مسائل گوناگون شهر ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: حضور و نقش شورا‌ها در مسائل اجتماعی و در بحث مهم سند امنیت غذایی و مشارکت در کمک به نیرو‌های امنیتی برای تامین امنیت و هزینه کرد‌های شورا‌ها در این رابطه مهم است.

انتهای پیام / ج

بهره برداری از پارک میرزا حسن آشتیانی شهر آشتیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین (س) در خیابان مصلی آغاز شده است.

صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر، گریبان‌گیر اکثر شهرهای بزرگ است، اظهار کرد: مدیریت پارکینگ یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت ترافیک محسوب می‌شود.

وی افزود: کمبود پارکینگ‌های غیرخیابانی منجر به افزایش پارک حاشیه‌ای و کاهش عرض خیابان و در کل اخلال در سیستم ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ام البنین (س) فاقد پارکینگ بوده است، تصریح کرد: به دلیل تردد و حجم زیاد خودروها و پارک آن‌ها در خیابان ایجاد یک پارکینگ در این محدوده ضروری است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۸ میلیارد ریال در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته است، گفت: این مجموعه در راستای شهروند محوری و با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ پارکینگ به همت شهرداری مدیریت می‌شود که از این تعداد ۳۸ مورد تحت اختیار شهرداری مرکزی و سایر آن‌ها توسط مناطق پانزده‌گانه اداره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در سال جدید پروژه‌های عمرانی دیگری را در دستورکار قرار داده است که اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745252

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان