Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@23:16:59 GMT

تقدیر از کارگران آشتیانی با اهدای شاخه گل+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۲۳۲

تقدیر از کارگران آشتیانی با اهدای شاخه گل+تصاویر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی روز سه شنبه همزمان با روز کارو کارگر با حضور در چند واحد تولیدی آشتیان از کارگران این واحد تولیدی با اهدای گل تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی روز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در چند واحد تولیدی آشتیان، از کارگران این واحد تولیدی با اهدای گل تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به نامگذاری سال های متمادی بر مبنای تولید و اقتصاد ملی گفت: عینیت بخشیدن به شعار سال برعهده تولید‌کنندگان و جهادگران عرصه صنعت است و مردم هم با خرید کالای ایرانی می تواند یاری‌گر تولید باشند.

حقیقی با اشاره به اینکه میزان تولید برای کشور شاخصی مهم به شمار می رود، اظهار کرد: انتظار می رود دستگاه ها متولی در  شهرستان آشتیان همسو با برنامه های دولت خدمات‌دهی خود را برای تسهیل امور واحدهای تولیدی و صنعتی هدف گذاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با حضور در شرکت تولیدی گلبرگ و شرکت ذوب روی ایجرود آشتیان از کارگران این شرکت ها با اهدای گل تقدیر کرد.

شهرستان آشتیان با جمعیت بیش از ۱۶ هزار نفر در ۹۵ کیلومتری اراک واقع شده است که دارای ۳۸ واحد صنعتی متشکل از ۱۴ واحد فعال و در حال تولید و ۴۲ واحد صنعتی روستایی است که ۵۰ درصد آن فعالیت دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی ملت مسلمان ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد.

رضا شریفی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۲فروردین و روز جهانی قدس استان اظهار کرد: باید بتوانیم ارزیابی لازم را از میزان پیشرفت دستگاه‌های اجرایی به دست بیاوریم.

وی افزود: سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: فرمان جهش تولید به کمک مردم یک راهبرد مهم برای مسئولان در ادامه مسیر است و این رمز عملیات مقام معظم رهبری باید به بهترین شکل در استان عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در استان تقویت ارتباط مسئولان با مردم است و کلید واژه مشارکت جز با ارتباط متقابل با نخبگان و اقشار جامعه‌ عملی نخواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند چرا که جامعه سیستان و بلوچستان عذر و تقصیر احتمالی را می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با عملیات‌های روانی که برنامه‌ریزی کرده سعی دارد تا جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی تغییر دهد و در این راه از غول‌های رسانه‌ای که در اختیار دارد نیز بهره‌گیری می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی مردم ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد.

وی افزود: ما همچنان پای حمایت از فلسطین و مظلومان هستیم و این حمایتگری هرگز کمرنگ نشده و نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود
  • بررسی خدمات پایگاه‌های هلال احمر اردکان
  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد