Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:43:33 GMT

جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج)در رشت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۳۴۵

جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج)در رشت برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول هیئت روضات الحسین(علیه السلام) رشت از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج) همراه با توزیع کیک انتظار در این شهر خبر داد.

رضا ثقتی، مسئول هیئت روضات الحسین(علیه السلام) رشت ضمن تبریک ایام میلاد امام عصر(عج) به خبرنگار شبستان از رشت گفت: جشن بزرگ میلاد امام عصر(عج) ساعت 21:30 شامگاه امشب(11 اردیبهشت) جنب مسجد امام رضا(علیه السلام) گلسار واقع در بلوار اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام روح الله زاده، سخنران این مراسم است، تصریح کرد: این مراسم با توزیع کیک انتظار و برنامه های شاد هنری همراه خواهد بود.

 

ثقتی اذعان کرد: مولودی خوانی برادران سیدحسین رضویان و امیرحسین خائفی، اجرای برنامه رسول حقدوست (مجری توانمند صدا و سیمای مرکز گیلان) و شعرخوانی امیرحسین رنجی از دیگر بخش های این جشن است.



مسئول هیئت روضات الحسین(علیه السلام) رشت ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم، افزود: مراسم مذکور به همت هیئت روضات الحسین(علیه السلام) و با حمایت شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی و شورای اسلامی شهر رشت برگزار خواهد شد.

    پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان نمایشگاه کتاب تهران مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز ملی خلیج فارس مقام معظم رهبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر بهداشت جشن های نیمه شعبان مسجد توزیع کیک انتظار جشن بزرگ انتظار مسجد امام رضا رشت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث