Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:25:48 GMT

بمباران دو مخفیگاه داعش توسط ارتش عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۳۸۷

بمباران دو مخفیگاه داعش توسط ارتش عراق

به گزارش ایکنا به نقل از «عراق نیوز»، یک منبع ارشد نظامی عراق روز سه‌شنبه به «سومریه نیوز» گفت: این مخفیگاه‌ها که در نواحی بیابانی نزدیک شهر رتبه در 310 کیلومتری غرب رمادی، مرکز استان الانبار، واقع شده بودند، به طور کامل تخریب شدند.  

وی افزود: همه تروریست‌هایی که در این دو محل مخفی شده بودند، کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور معروف به حشدالشعبی سال گذشته آخرین مناطق تحت اشغال داعش در این کشور را تصرف کرده و به خلافت خودخوانده این گروه تروریستی پایان دادند.

شهر راوه در استان الانبار که هم مرز با سوریه است، آخرین محل تحت اشغال داعش بود که در عملیات نیروهای عراقی آزاد شد. با این حال بازماندگان داعش هنوز در برخی نواحی عراق به طور پراکنده حضور دارند و گاهی هم دست به عملیات تروریستی می‌زنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس