Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدعلی ادیانی‌راد، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، پس از پیروزی تیم نساجی مازندران مقابل تیم راه‌آهن تهران و صعود به مسابقات لیگ برتر گفت: بنده و همکارم جناب رضیان، به‌عنوان سرباز مردم در خانه ملت این افتخار آفرینی را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادیانی‌راد با توجه به حضور پرشور هوادارانی که همیشه یار و یاور تیم بودند، در استادیوم تختی تهران، عنوان کرد: از همه هواداران صبور و خونگرم و وفادار نساجی تشکر می‌کنم که مردانه پشت تیم‌شان ایستادند و پشتوانه محکمی برای بازیکنان بودند، ماحصل این حمایت‌ها هم این می‌شود که بازیکنان با تمام وجود در زمین برای آنان می‌جنگند تا دل‌شان را شاد کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این صعود گام اول است و نباید در باد غرور آن فرو رویم، زیرا باید برای فتح قله‌های بعدی خودمان را آماده کنیم.

وی در خصوص گنجایش کم ورزشگاه شهیدوطنی افزود: قطعا ورزشگاه پیر قائمشهر دیگر جوابگوی خیل عظیم هواداران نساجی نخواهد بود و به فضل الهی دنبال آن هستیم تا امکانات مناسب ورزشی را فراهم کنیم.

نماینده مردم در خانه ملت در مورد ساخت ورزشگاه در زمین وسیع کارخانه شماره ٢ قائمشهر بیان کرد: آن زمین ملک خصوصی است و شرایطش به گونه‌ای است که ساخت ورزشگاه در آن تقریبا غیر ممکن است.

سیدعلی ادیانی‌راد در پایان یادآور شد: با مسئولین شهری و استانی مسائلی را مطرح کرده‌ایم و در جلسات بعدی به جمع‌بندی خواهیم رسید و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا زمین 6 هکتاری که مصوب شده هرچه سریع‌تر تحویل آقای صنیعی‌فر شود.

خبرنگار: حامد شکری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه ملت زمین لیگ برتر برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دور سوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز عربستان برگزار شد و نماینده ایران با پیروزی مقابل حریف خود توانست به جدول اصلی مسابقات راه یابد. 

نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مصر را شکست دهد. 

او پیش از این نمایندگان اتریش و بلژیک را شکست داده بود. 

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دور نخست به مسابقات مقابل نماینده رومانی شکست خورد و حذف شد. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

نوشاد عالمیان از ایران ( رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - محمد البیالی از مصر ( رنکینگ ۶۲ جهان) صفر 

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۸

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!