Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در فرودگاه یاسوج به خبرنگاران گفت: این هواپیما وابسته به شرکت آتا(ata) ظرفیت حمل 50 مسافر را دارد.

عزیز فیلی گفت: این هواپیما از نوع جت ،دارای سرعت بالا ، عمر مناسب ،ساخت مشترک کشورهای کانادا و برزیل و از نوع ام .برائر 145 است.

وی اظهار اشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در هفته به طور موقت چهار پرواز توسط این هواپیما صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از هفته آینده پروازهای فرودگاه یاسوج با همین شرکت آتا بطور رسمی از سر گرفته خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با شرکت های هواپیمایی دیگر از جمله آسمان و ماهان نیز توافقاتی برای انجام پرواز به یاسوج صورت گرفته است.

وی با اشاره به تغییر مسیر پروازی فرودگاه یاسوج گفت: هماهنگی ها و مقدمات لازم در این زمینه با شرکت فرودگاه های کشور و وزارت راه و شهرسازی نیز انجام شده و پیشنهادات اولیه ارسال شده است.

از زمان سقوط هواپیمای ای تی ار 72 در تاریخ 29 بهمن سال گذشته تاکنون پروازی در فرودگاه یاسوج انجام نگرفته بود.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال 1396 در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رفت و برگشت فرودگاه کانادا وزارت راه و شهرسازی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس