Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@02:04:10 GMT

کارگاه آموزشی فنون مذاکره و انعقاد قرارداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۵۴۱

کارگاه آموزشی فنون مذاکره و انعقاد قرارداد برگزار می‌شود

ساعت24-کارگاه آموزشی فنون مذاکره و انعقاد قراردادهای صنعت نفت و گاز از سوی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، به منظور روزآمدی دانش مدیران و تغییر نگرش در برخی از زمینه‌های سازمانی و مدیریتی متناسب با نیاز سازمان، ‌کارگاه آموزشی فنون مذاکره و امضای قرارداد‌‌، ‌روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه در محل موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل مهم از دیدگاه مدیریت مذاکره، جایگاه مذاکره در فرآیند امضا ‌و ‌اجرای قراردادها، ‌راهبردها ‌و تاکتیک‌های مذاکره ‌و آداب و تشریفات مذاکره در قراردادهای صنعت نفت و گاز سرفصل‌های مباحث دوره مذکور است.

مخاطبان ‌این ‌دوره، ‌فعالان ‌پروژه ‌های ‌بالادستی ‌(اکتشاف ‌و ‌تولید) ‌میدان‌های ‌نفت ‌و ‌گاز، ‌‌مدیران ‌عالی ‌و ‌کارشناسان ‌مالی ‌مشاور ‌یا ‌همکار ‌در‌ ‌قراردادها، ‌مدیران ‌و ‌کارشناسان ‌حقوقی، ‌دانشجویان ‌و ‌فارغ ‌التحصیلان ‌رشته‌های ‌حقوق ‌(کارشناسی ‌به ‌بالا) ‌مدیران ‌پروژه ‌و ‌امور ‌ادعاها ‌در ‌پروژه، ‌مدیران ‌ارشد ‌و ‌معاونت‌های ‌تصمیم گیرنده در روند ‌پروژه‌ها هستند.

مدرس دوره مذکور دکتر سیدنصرالله ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۷۶۴۴۳۰۲ تماس بگیرند.


منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

کد خبر 845018 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج