Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:21:07 GMT

فرصت دو هفته ای مسلمان برای تغییر نظر برانکو

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۰۵۴۵

فرصت دو هفته ای مسلمان برای تغییر نظر برانکو

به نظر می‌رسد سرمربی کروات سرخپوشان به نظر می‌رسد مایل به ادامه همکاری با هافبک محبوب روی سکوها نیست و تنها دو بازی با ترکتازی شماره ۷۷ با پیراهن این تیم باقیمانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسلمان که در تلاش برای بقای نامش در لیست پرسپولیس است تنها ۲ هفته برای تغییر ذهنیت برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس با توجه به بی‌انضباطی و حاشیه‌های درون تیمی این بازیکن، از مدتی پیش نام او را در لیست ابتدایی قرار نمی‌دهد و بارها در برابر تشویق‌های هواداران نیز مقاومت کرده است.

مسلمان که زیر نظر برانکو توانست بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود و از دوران ناکامی و حاشیه فاصله بگیرد، از نیم فصل دوم شرایطی مشابه گذشته را دنبال کرده است که مسیر بین او و برانکو را فاصله انداخت.

برانکو در طول هفته‌های گذشته نام این هافبک را در لیست ابتدایی تیمش قرار نداده است و تنها مقابل سایپا که به ستاره‌های اصلی تیمش استراحت داد به او فرصت بازی رسید. مسلمان در بازی مقابل سپیدرود نیز فرصتی کوتاه برای حضور در زمین به دست آورد تا برانکو اینچنین همراه با شادی هواداران خواسته آنها را در آخرین بازی فصل اجابت کند. هرچند در پایان همان دیدار و در جشن قهرمان او به همراه مترجم تیم افتضاحی دیگر را با دیالوگ عجیب رقم زدند.

اکنون اما به روزهای پایانی حضور این بازیکن در پرسپولیس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم؛ تنها ۱۴ روز به آخرین جدال فصل پرسپولیس باقی مانده و در پایان دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات بعید است این بازیکن بار دیگر بتواند در دوران سرمربیگری برانکو با پیراهن دلخواهش به میدان برود.

کلید واژه‌های مصاحبه روز گذشته برانکو نیز چنین تصوری را به یقین نزدیک‌تر می‌کند که مسلمان تنها ۱۸۰ دقیقه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا مهمان پرسپولیس خواهد بود. برانکو در مصاحبه خود بدون اشاره به نام محسن مسلمان که عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص داده، تنها از علی علیپور و دیگر ارکان تیمش تشکر کرد. دیگر صحبتی که برانکو در مصاحبه اش داشت به آمادگی بازیکنان فصل آینده‌اش بود؛ جایی که او با نام بردن از احمد نوراللهی، امید عالیشاه و البته بشار رسن به عنوان جدی‌ترین رقبای جانشین هافبک پاسور تیمش، کنایه نهایی را به او زد.

مسلمان شاید در مصاحبه‌ها و پست‌های اینستاگرامی خود در حال دلبری برای هوادارانی باشد که از اتفاقات درون تیمی بی‌خبر باشند، اما برانکو اکنون تصمیم نهایی خود را در قبال این بازیکن گرفته و بار دیگر دیسیپلین خود که باعث تداوم موفقیت‌های تیم شده را بر بازیکن محبوب روی سکوها و فضای مجازی ترجیح داده است. مسیری که پرسپولیس باید دید همانند سه فصل اخیر پرسپولیس را در مسیر قهرمانی و موفقیت قرار خواهد داد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو مسلمان محسن مسلمان برانکو پرسپولیس سرمربی پرسپولیس محسن مسلمان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس