Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز ثبت‌نام بزرگترین طرح‌های تخصصی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، نشست خبری به میزبانی خبرگزاری ایكنا شعبه فارس در شیراز برگزار می‌شود.
این نشست با حضور حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور و مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی و خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا شعبه فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست كه تمام رسانه‌های نوشتاری، مكتوب، مجازی و رسانه ملی دعوت شده‌اند، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان ضمن معرفی كامل این مؤسسه به ارائه توضیحات مبسوطی درباره طرح‌های تخصصی این مؤسسه و همچنین نحوه ثبت‌نام در آن‌ها خواهد پرداخت.
زمان این نشست ساعت 10 صبح روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ماه جاری و مكان آن دفتر ریاست جهاد دانشگاهی فارس و خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا واقع در بلوار كریم‌خان زند، میدان امام حسین(ع)، دانشكده پزشكی شیراز، حوزه ریاست جهاد دانشگاهی فارس اعلام شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم