Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:10:00 GMT

بسیج فرهنگیان به معرفی شهدای مدافع حرم می پردازد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۰۲۹

بسیج فرهنگیان به معرفی شهدای مدافع حرم می پردازد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: این سازمان با تولید و انتشار کتابچه های مختلف تلاش دارد به معرفی شخصیت، موفقیت و فعالیت شهدای مدافع حرم بپردازد تا آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بیشتر با این شهدا آشنا شوند.

حسن مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: پرداختن به تلاش ها و تعاملات شهدای مدافع حرم در عرصه های مختلف از دیگر مواردی است که سعی شده در قالب این کتابچه ها برای مخاطبان تبیین و تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین سازمان بسیج فرهنگیان در ادامه فعالیت های خود برای پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم تاکنون اقدام به برگزاری آئین های تجلیل و تکریم در استان های مختلف کرده و این برنامه را دنبال خواهد کرد.
وی در ادامه به ساختار و فعالیت های دیگر سازمان بسیج فرهنگیان اشاره کرد و بیان داشت: اکثر فرهنگیان کشور، عضو این سازمان هستند و هیچ گونه منع و مرزی برای عضویت آنها وجود ندارد و صرفا افراد عضو به تناسب فعالیت ها و حجم تلاش هایی که انجام می دهند، سطح بندی می شوند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه با توجه به مشکلات بسیار گریبانگیر وزارت آموزش و پرورش، این سازمان تلاش دارد تا از ظرفیت خود برای رفع برخی موانع استفاده کند، یادآور شد: ظرفیت های فراوانی خارج از این وزارتخانه نیز وجود دارد که در راستای تحقق رسالت تعلیم و تربیت می توانند به کمک این دستگاه بیایند.
علمی**1883**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش بسيج فرهنگيان شهيد حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم