Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد گفت: 21 ضربه چاقو به کودک 10 ساله مشهدی خلاف واقع است.

کاظم میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تا هفته آینده وضعیت پرونده مشخص خواهد شد، اظهار کرد: احتمالاً تا هفته آینده کار ما تمام خواهد شد. ملاحظاتی از قبیل گواهی انحصار وراثت، کارهای اداری و چند استعلام دیگر باید حاضر شود تا پرونده تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سلامت روان متهم به قتل تایید شده است، افزود: اظهارات متهم با آنچه که در صحنه ارتکاب جرم بیان داشت، کمی متفاوت بود اما کلیات ماجرا مورد تأیید است.

میرزایی با بیان اینکه ما صرفاً به اقرار متهم نیازی نداریم، بیان کرد: شواهد و ادله‌های مختلفی که وجود دارد می‌تواند در به سرانجام رسیدن این پرونده کمک کند. در این پرونده محل قتل و چگونگی آن و رها شدن البسه مقتول مشخص شده است.

رئیس بازپرس ویژه پرونده قتل محمدحسین با اشاره به حرف‌های ضدونقیص در مورد این پرونده در فضای مجازی، تصریح کرد: به مقتول 21 ضربه چاقو وارد نشده است، بلکه بنابر اعلام پزشکی قانونی 7 الی 9 ضربه به مقتول وارد شده و جراحت گوش مقتول نیز به صورت سطحی بوده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان