Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:09:32 GMT

خارج کردن لخته خون از رگ به روشی نوین + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۲۴۲

خارج کردن لخته خون از رگ به روشی نوین + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاهی برای بیرون آوردن لخته‌های خونی که درون رگ‌ها تشکیل می‌شود، ساخته شده است. این دستگاه با ارسال به داخل رگ و پیدا کردن موقعیت لخته خون، آن را به درون خود می‌کشد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

جدیدترین روش جلوگیری از حمله قلبی + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، این طرح که «بالکن خورشیدی» نام دارد یک دهم خروجی پنل‌های پشت بامی برق تولید می‌کند، اما اگر صاحبخانه قصد نقل مکان به خانه دیگری را داشته باشد می‌تواند آن را با خود ببرد.

محبوبیت این سامانه‌های خورشیدی پلاگین روی بالکن‌ها در میان آلمانی‌هایی که در آپارتمان‌های کوچک‌تر زندگی می‌کنند، هر روز بیشتر می‌شود.

تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از این نوع در بالکن خانه‌های آلمانی نصب شده و فقط در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۵۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفته است.

آلمانی‌ها از فرهنگ خورشیدی قویبرخوردارند، مردم می‌خواهند بخشی از تلاش برای گذار به سوی انرژیپاک باشند که جهان برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای روی آن متمرکز است.

هنگامی که پنل‌های خورشیدیپشت بامی برای اولین بار در دهه ۲۰۰۰ عرضه شد، دولت این کشور ورود انرژی اضافی به شبکه را مجاز دانسته و قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد که موجب، استقبال عموم از تولید برق خورشیدی خانگی شد. این مورد در مورد پنل خورشیدی پشت بامی است، اما گزینه بالکن خورشیدی حتی ساده‌تر است.

بالکن خورشیدی چیست؟

راه حل بالکن خورشیدی شبیه به سیستم خورشیدی پشت بامی است، اما بسیار کوچکتر. بالکن خورشیدی به جای آرایه‌ای از پنل ها، حداکثر از دو پنل دارد که به طور مستقیم به یک پریز برق متصل می‌شود.

اگرچه توان خروجیاین سامانه بالکنی یک دهم تولید برق پنل‌های پشت بامی است، اما بزرگترین مزیتآن برای کاربران سهولت استفاده است. برخلاف سیستم پشت بامی که برای نصب به افراد حرفه‌ای نیاز دارد، یکسامانه خورشیدی بالکنی متشکل از پانل‌ها و یک سازه نصب است و هر کسی می‌تواند با استفاده از دستورالعمل‌های ارائه شده آن را مونتاژ کند.

خانه‌هایی که به دلیل حفاظت از میراثیا مسائل سایه نمی‌توانند پنل خورشیدی پشت بامی نصب کنند می‌توانند از بالکن خورشیدی برای تولید برق بهره‌مند شوند. حتی افرادی که صاحب خانه نیستند نیز می‌توانند این راه حل را اتخاذ کنند، زیرا هزینه آن یارانه است و می‌توانند هنگام نقل مکان به خانه دیگری آن را با خود ببرند.

ساختمان‌های آپارتمانی هنوز درک دقیقی از نحوه توزیع انرژی و مزایای استفاده از راه‌حل پشت بامیندارند، اما راه‌حل برق خورشیدی بالکنی به این موضوع نیزمی پردازد. مقامات این کشور در حال بررسی اجازه نصب سیستم‌های چهار پنلی برای بالکن‌های بزرگ‌تر هستند.

در حالی که اتحادیه اروپا از این فناوری استقبال کرده است، اما تعدادی از کشور‌های عضو چندان اقبالی به آن نشان نداده اند. اتریش، فرانسه، ایتالیا و لهستان این راهکار را پسندیده اند، اما کشور‌هایی مانند بلژیک نگران میزان ورود زیاد برق خانگی این سامانه‌ها به شبکه هستند و ترجیح می‌دهند کنترل بیشتری را بر تولید کنندگان خانگی داشته باشند و مانع از فروپاشی شبکه برق به دلیل ورودی زیاد شوند.

آلمان، از سوی دیگر، نگرانی از این مساله ندارد. کارشناسان می‌گویند خروجی این سیستم‌های بالکنی آن قدر کم است که از نظر شبکه برق اصلی قابل اغماض است.

نکته جالب اینجاست سامانه خورشیدی بالکنی برای افرادی که نمی‌خواهند برق تولیدی خود را به شبکه وارد کنند، امکان ذخیر سازی دارد و ساکنان خانه، فقط خودشان از آن بهره مند می‌شوند.

خانواده‌های کم جمعیت که روز‌ها خانه نیستند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بر تولید برق بالکنی خود نظارت کرده و شب‌ها آن را برای کاهش هزینه‌های قبض برق خود مصرف کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر