Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@21:21:40 GMT

جامعه اسلامی دانشجویان نقاط ضعف و قوت کشور را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۲۶۱

جامعه اسلامی دانشجویان نقاط ضعف و قوت کشور را بررسی می‌کند

همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، فردا با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی آغاز خواهد شد.

رضا کارگر دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از برگزاری همایش سیاسی این اتخادیه با عنوان «دهه پنجم انقلاب و نقاط ضعف و قوت » خبر داد و گفت: این همایش از فردا 12 لغایت 14 اردیبهشت ماه با حضور اعضای دفاتر 70 گانه این اتحادیه دانشجویی از سراسر کشور در هتل فرهیختگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر اضافه کرد: در این همایش آقایان اسماعیل کوثری، حداد عادل، مهدی فضائلی، حسن رحیم‌پور ازغدی و احمد توکلی و داریوش سجادی سخنرانی می‌کنند. همچنین تعدادی از سفرای ایران در کشورهای مختلف هم در این نشست حضور خواهند داشت و پیرامون مسائل منطقه و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و محور مقاومت سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مخصوص جناح یا گروه خاصی نیست و ما سعی کردیم از نظرات کارشناسان مختلف استفاده کنیم و به همین خاطر از همه جناح‌ها برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ایم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی