Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،   

 وبگاه خبری «انصارالله» یمن صبح امروز سه‌شنبه از آغاز «عملیاتی وسیع» به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف عربی به رهبری عربستان و شراکت امارات عربی متحده، خبر داد.

انصارالله نوشت: رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی، امروز سه‌شنبه 15 شعبان 1439 (قمری) عملیات گسترده‌ای به مواضع منافقان در ساحل غربی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت که این عملیات در دو محور علیه مواضع منافقین آغاز شده است». 

یک منبع نظامی یمنی توضیح داد که «عملیات از شمال و غرب "موزع" و از جنوب تقاطع موزع آغاز شده و تاکنون به کشته و مجروح شدن دهها منافق و انهدام خودروها و ادوات نظامی آنان منجر شده است». 

بنا بر اعلام وبگاه انصارالله، «این عملیات در تکمیل مبارزه با مزدوران جدید در ساحل غربی است که هفته گذشته ضربات سنگینی دریافت کرده بودند». 

انصارالله یمن از شبه‌نظامیانی که با پول به خدمت عربستان و امارات در می‌آیند و با ارتش این کشور مبارزه می‌کنند، تحت عناوینی مثل «مزدور» یا «منافق» یاد می‌کنند.

شبه‌نظامیان وابسته به عربستان و امارات از نیمه‌های آوریل گذشته عملیات جدید علیه ارتش یمن در جبهه المُخا در استان تعز در جنوب غرب یمن را آغاز کرده بودند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یمن عربستان پول پارس انصارالله یمن ائتلاف عربی پارس نیوز عربستان و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین ازفارس،‌ منابع رسانه‌ای از زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در بخش قدیمی شهر  قدس خبر دادند. یک جوان با چاقو به یکی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی «باب الساهره» در محله السعدیه در بخش قدیمی قدس حمله کرد و وی را زخمی کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به نوشته الجزیره، در پی این عملیات، نظامیان اشغالگر کلیه ورودی‌های بخش قدیمی قدس را بستند و در کوچه‌ پس کوچه‌های آن مستقر شدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش وبگاه فلسطینی شهاب، نظامیان اشغالگر به سوی یک جوان  مظنون به انجام این عملیات با سلاح سرد تیراندازی کردند. 
لحظاتی پس از انتشار این خبر، وبگاه روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از پلیس اسرائیل مدعی شد که عامل این عملیات در قدس، «یک گردشگر ترک» بود.

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه