Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ۶۲ امتیاز توانست از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.

این تیم جنوبی که با مهدی تارتار توانسته بود برای نخستین بار راهی لیگ هفدهم شود، ضمن حفظ سرمربی خود حدود ۸۰ در صد بازیکنان تیم را نگه داشت و تنها با تغییرات کوچکی در ترکیب تیم آماده هفدهمین دوره از مسابقات فوتبال لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید قبل از آغاز لیگ هفدهم کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم جنوبی با بازیکنان جوان و جویای نام خود بتواند با تیم‌های مدعی و با سابقه لیگ برتری رقابت کند، اما شاگردان تارتار در همان بازی نخست خود در شهر تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در همان ابتدای کار این تیم تبریزی را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد تا برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتری خط و نشان جدی بکشد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نیم فصل اول لیگ هفدهم تیم‌هایی مانند پیکان، صنعت نفت و استقلال خوزستان را شکست داد و تنها برابر تیم پرسپولیس و فولاد نتیجه را واگذار کرد.

شاگردان تارتار در پایان نیم فصل اول شگفتی ساز لیگ هفدهم نام گرفتند و با ۸ پیروزی، ۵ مساوی، ۲ باخت، ۲۳ گل زده، ۱۱ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۱۲ در رده دوم جدول قرار گرفت تا رقیب جدی رای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

اما شروع طوفانی تیم پارس جنوبی جم با آغاز نیم فصل دوم لیگ هفدهم با افت همراه شد و شاگردان تارتار نتوانستند برخلاف انتظارات آن طور که باید برابر تیم‌ها نتیجه گیری کنند.

تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم لیگ تنها برابر تیم‌های پدیده مشهد، نفت و مشکی پوشان دیار خراسان موفق به کسب پیروزی شدند و در پایان این نیم فصل ۳ برد، ۹ تساوی و ۳ باخت بدست آوردند.

این تیم جنوبی که در ابتدای لیگ هفدهم از مدعیان عنوان کسب قهرمانی بود و حریف اصلی تیم پرسپولیس به شمار می‌رفت در پایان لیگ با ۱۱ برد، ۱۴ مساوی، ۵ باخت، ۳۴ گل زده، ۲۴ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۰ و با ۴۷ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/

بررسی عملکردتیم پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده