Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌پور  به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین(ع) ظهر امروز در محل لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در این مراسم که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، جمعی از فرماندهان ارتش و نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی از فرماندهان و سرداران سپاه اصفهان و لشکر مقدس امام حسین (ع) برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌پور به عنوان فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) معرفی شد و از زحمات سردار اصغر عرب‌پور فرمانده سابق لشکر عملیاتی امام حسین (ع) تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید شفاعت اله موسوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: هفته جاری به عنوان هفته عقیدتی نام‌گذاری شده است و سردار عرب پور به عنوان یک مربی عقیدتی و هادی سیاسی چه در لشکر و چه در میدان عمل، کمک‌ها و تلاش‌های فروانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی تصریح کرد: عرب‌پور به عنوان فردی دلسوز، مدیر و مدبر در شرایط سخت و بحرانی کمک‌ها و مدیریت بسیار خوبی از خود نشان داد و امیدوارم در آینده کاری خود در جهاد همه جانبه در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بزرگی بردارد.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش امروز با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند و با افتخار گوش به فرمان ولی‌فقیه و فرمانده کل قوا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن بیست‌ونهم فروردین مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش صبح امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و فرماندهان انتظامی و نظامی استان در پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم اظهار کرد: یاد ۲ هزار و ۹۵۰ نفر شهید لشکر ۱۶ زرهی قزوین را گرامی می‌داریم و راه این شهدای بزرگ و سرافراز را ادامه می‌دهیم.

وی با تبریک روز ارتش به هم‌رزمان خود در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و خانواده نیروهای مسلح افزود: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان می‌خواستتد ارتش را از مسیر خدمت خارج کنند، با درایت رهبری و تعیین روزی بنام ارتش آینده کشور تضمین شد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: ارتش در دوران مختلف جواب این درایت را داد و با دفاع از کیان اسلامی وابستگی خود را به ولایت و میهن و مردم نشان داد. ارتش امروز هم با اقتدار و صلابت از کیان اسلامی دفاع می‌کند و با افتخار گوش به فرمان ولی فقیه و فرمانده کل قوا است.

کد خبر 745346

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  • اولین تصاویر از فرمانده کل ارتش ساعاتی پس از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان