Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی صدا وسیما، مدیران عامل چهار تلویزیون تعاملی «فام»، «تی وی نت»، «آی سیما» و «تیوا» مجوز دائم فعالیت خود را از طرف لطف‌الله سیاهکلی و رضا قدیمی (معاونان سازمان صدا و سیما) دریافت کردند.

مخاطبان می‌توانند از برنامه‌های متنوع این شبکه‌های تلویزیونی تعاملی با مراجعه به آدرس اینترنتی آن‌ها یا نصب برنامه کاربردی‌شان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم به هفت موسسه رسانه صوتی و تصویری «فیلم نت»، «آی نت»، «پلاس»، «مهر»، «نازدونک»، «بین تو» و «مندیر» مجوز آزمایشی داده شد.

بر اساس این خبر، «فیلم نت» و «بین تو» رسانه‌های صوتی و تصویری هستند که برای مخاطبان، فیلم و سریال‌های متنوع بر روی خروجی خود بارگذاری می‌کنند. «پلاس» هم علاوه بر فیلم و سریال، برنامه‌های مختلف گفت‌وگومحور را برای مخاطبان خود در فضای مجازی پخش می‌کند. همچنین «نازدونک» رسانه صوت و تصویر ویژه کودک و نوجوان است که انیمیشن‌ها و برنامه‌های مختلف تولیدی خود در این حوزه را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

«آی نت» و «مندیر» هم رسانه‌های صوت و تصویر کاربر محور هستند که فضا را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا برنامه‌های مورد علاقه خود را دراین دو محیط برای دیگر مخاطبان به نمایش بگذارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود