Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رم از برنامه تیمش برای یک بازی هجومی برابر لیورپول در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رم در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی فرداشب (سه‌شنبه) تیمش برابر لیورپول در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن شاگردانش باید باخت 5 بر 2 دور رفت را جبران کنند، به خبرنگاران گفت: برای ترکیب تیم هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بازیکنان‌مان را برای این بازی نداریم و گزینه‌های‌مان کمترند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

دی‌فرانچسکو ادامه داد: این بازی مهمی است پس باید به شیوه‌ای مناسب برایش برنامه‌ریزی کنیم، هم از نظر هجومی هم از نظر دفاعی. باید درخط دفاعی‌‌مان کمتر به حریف فضای ضدحمله بدهیم اگرچه این بیشتر یک بحث ژورنالیسیتی است تا تاکتیکی. باید سه گل برنیم و قطعاً ریسک غافلگیر شدن در ضدحملات وجود دارد پس باید این موضوع را هم مد نظر داشته باشیم. با این حال سؤال پرسیدن درباره دفاع آنقدر خیلی اوضاع را عوض نمی‌کند چون اگر شما بخواهید سه گل بزنید نمی‌توانید این کار را با ماندن زیر طاق دروازه خودتان انجام دهید.

اوزه‌بیو در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند معجزه دور قبلی - حذف بارسلونا - را با برد 3 بر صفر خانگی تکرار کند، اظهار داشت: ما این بار با یک تیم کاملاً متفاوت از لحاظ تاکتیکی و ذهنیتی طرفیم، تیمی که کمتر به حفظ توپ تمایل دارد و مستقیم‌تر بازی می‌‌کند. اگر می‌توانستیم، دستورالعمل بازی‌‌مان مقابل بارسلونا را کپی - پیست می‌کردم نه فقط از نظر فنی بلکه از نظر روانی و همین‌طور روانی. باید هرچه زودتر گل بزنیم و به حریف دلیل برای هجومی بازی کردن بدهیم.

دستیار یورگن کلوپ، او را ترک کرده است، حداقل تا پایان فصل و رسانه‌‌ها بروز اختلافات شخصی میان این دو را دلیل آن عنوان کرده‌اند.

دی‌فرانچسکو در پاسخ به این سؤال که آیا این اتفاق ممکن است تمرکز لیورپولی‌ها را بگیرد و منجر به پیروزی رم شود، به شوخی گفت: من هم اگر بدانم که تیمم صعود می‌کند، حاضر دستیارم را بیرون بیندازم! اتفاقی که افتاده یک موضوع داخلی است و من با توجه به این موضوع تیمم را نمی‌چینم. در هر صورت فکر نمی‌کنم که رفتن یکی از اعضای کادر فنی حریف فرقی در داستان ایجاد کند.

تیم فوتبال رم فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان لیورپول خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد