Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ندامتگاه ورامین، حجت الاسلام سینکایی دادستان قرچک گفت: این آزادی ها با استناد به مواد قانونی و مدت زمان سپری شده حبس زندانیان برای تبدیل مجازات، به قرارهای تبعی و مرخصی های پایان حبس جهت خروج زندانیان دارای صلاحیت، اعمال می شود.  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد. در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، گفت: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر شده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم شد که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند. اجرای سرود، نمایش و پخش کلیپ‌های ستاد دیه استان از دیگر برنامه‌های این جشن گلریزان بود.

دیگر خبرها

  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • بازدید شبانه ۴۵ گردشگر تهرانی از جاذبه‌های گردشگری ورامین
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی