Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما / در مراسمی که به همین مناسبت در سالن اجتماعات شهرک صنعتی نصیرآباد برگزار شد فرماندار رباط کریم با بزرگداشت روزجهانی کارگر افزود : تقدیر از کارگران بعنوان انسانهایی موثر در عرصه صنعت و اشتغال از مهمترین وظایف مدیران است .
سیدمهدی ساداتی افزود : دردوران دفاع مقدس حراست از مرزهای کشور مهمترین اصل بود اما امروز ایجاداشتغال و پویایی در صنعت نوعی دفاع مقدس است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از این مراسم از ۲۰ کارگر و کار آفرین نمونه شاغل در شهرکهای صنعتی شهرستان رباط کریم و نیز تعدادی از مدیران و سرمایه گذاران موفق در ایجاداشتغال با اهدای هدایایی تجلیل شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟