Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:10:46 GMT

رعایت استاندارد در بازسازی واحدهای آسیب دیده ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۸۹۴

رعایت استاندارد در بازسازی واحدهای آسیب دیده ضروری است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محبت جمالی نیا روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی شرکت های تولیدی مصالح ساختمانی و ستادهای معین بنیاد مسکن مستقر در سرپل ذهاب افزود: باید در راستای گسترش اشتغال از طریق به کارگیری نیروهای بومی و تامین مصالح از شرکت های تولیدی استان کرمانشاه در چرخه بازسازی ، اهتمام ویژه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: با توجه به نرخ بیکاری در استان کرمانشاه و مشکلات پس از زلزله در سرپل ذهاب ، لازم است با برنامه ریزی صورت گرفته بین بنیاد مسکن و شرکت های تولیدی ، نسبت به رونق کسب و کار اقدام شود.
وی بیان کرد: ستادهای معین به پیمانکاران تکلیف کنند که برای تجهیز کارگاه و پیشرفت بیش از پیش روند بازسازی، از محصولات واحدهای تولید داخلی استفاده کنند.
وی ادامه داد: استاندارد سازی مواد ، تضمین اشتغال و ارتقای شاخص کیفیت سازه ها ، نیازمند تعامل ستادهای بنیاد مسکن و واحدهای تولیدی بومی است.
معاون پشتیبانی و جانشین ستاد بازسازی کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه گفت: 12 ستاد معین در شهرستان های آسیب دیده استان در حال فعالیتند و آمادگی دارند در راستای ایجاد زمینه عرضه و فروش مصالح شرکت های تولیدی بومی نهایت همکاری را با آن ها داشته باشند.
علی فولادی افزود: 35 هزار واحد احداثی و 60 هزار واحد تعمیری در مناطق زلرله زده در چرخه بازسازی هستند.
وی اظهار کرد: به غیر از نیروهای کلیدی که از استان های مبدا به شهرستان های آسیب دیده مامور شده اند ، تلاش کرده ایم از ظرفیت نیروهای بومی در بحث ساخت و ساز ، تولید و خدمات استفاده کنیم.
وی گفت: بنیاد مسکن از گسترش اشتغال و رونق شرکت های تولیدی استان حمایت می کند و در بحث تبلیغات و فروش مصالح ، اولویت با شرکت های بومی استان کرمانشاه است.
در ادامه این جلسه مدیران شرکت های تولیدی به بیان نقطه نظرات خود در راستای ایجاد زمینه های رونق فضای کسب و کار و اشتغالزایی در استان پرداختند.
مسئولان واحدهای تولیدی انتظارات خود را از ستادهای معین بنیاد مسکن و دستگاههای اجرایی برای بهره گیری از تولیدات داخل استان مطرح کردند و خواهان ایجاد فرصت های رقابتی برای بازاریابی و فروش مصالح و کالاها شدند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استاندارد زلزله شاخص شهری و روستایی کسب و کار موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌