Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:53:17 GMT

حضور بحث برانگیز یک آقازاده در تیم ملی فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۹۴۹

حضور بحث برانگیز یک آقازاده در تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه اسلامیان از سوی کارگروه روانشناسی همراه تیم ملی فوتسال راهی تایلند شد تا به عنوان روانشناس تیم ملی نوجوانان را همراهی کند.

این اتفاق در حالی است که اسلامیان هنوز دانشجوی سال آخر دکترای روانشناسی است و تحصیلات او ارتباط خاصی به ورزش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق استعلام ما از مراجع ذیربط، نفیسه اسلامیان مورد تایید کارگروه روانشناسی که زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون قرار دارد.

در مورد اینکه آیا محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون در مورد انتصاب دخترش نقش داشته است یا خیر اطلاعی در دست نیست، اما معتقدیم در ایران روانشناسانی بدون نسبت فامیلی وجود دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اما اگر ارتباطات لازم و فضا برای فعالیت را به آن‌ها بدهیم.

اگر کمی منصفانه ماجرا را نگاه کنیم نسبت پدر و دختری نفیسه و محمود اسلامیان نمی‌تواند دلیل بر صلاحیت نداشتن او باشد، اما قطعا شبهاتی را بوجود می‌آورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که نفیسه اسلامیان حدود ۳ سال است که با تیم ملی همکاری دارد و از سال ۲۰۱۵ همراه ملی پوشان است و اگر فرض بر اینکه او هر سال تحصیل را ادامه داده باشد در سال ۲۰۱۵ او هنوز مدرک ارشد خود را نگرفته و امروز نیز دانشجوی سال آخر دکترای روانشناسی است.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انتصاب نفیسه اسلامیان در تیم ملی فوتسال گفت: کارگروه روانشناسی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، نفیسه اسلامیان را به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان تائید کرده است. باید در این وضعیت با اتحاد و همدلی فکر قهرمانی این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا باشیم. اعضای تیم ملی فوتسال هم برمبنای توانایی و صلاحیتشان انتخاب می‌شوند. اسلامیان از سال ۲۰۱۵ کنار تیم ملی بوده است. کادرفنی و بازیکنان او را به عنوان روانشناسی که می‌تواند نیازهایشان را تامین کند، تائید کرده اند. در همان سال که تیم ملی ایران به قهرمانی رقابت‌های بانوان بزرگسالان آسیا رسید، اسلامیان روانشناس بود و اکنون هم با نظر سرمربی تیم ملی و کمیته بانوان فدراسیون تیم ملی را در سفر به تایلند همراهی کرد.

او درباره نقش محمود اسلامیان در انتخاب دخترش به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان تصریح کرد: این انتخاب هیچ ارتباطی به عضویت محمود اسلامیان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ندارد. نفیسه اسلامیان دانش آموخته روانشناسی است و با تسلط فراوان در این امر توانسته نیاز‌های روانی بازیکنان را تامین کند. حتی محمود اسلامیان اعتقاد داشت بهتر است به دلیل رفع سوء تفاهم‌ها دخترش تیم را همراهی نکند، اما من و شهرزاد مظفر (سرمربی تیم ملی فوتسال) اعتقاد داشتیم او باید به تایلند برود چراکه بازیکنان از کار نفیسه اسلامیان رضایت کامل دارند.

صوفی زاده در مورد مدرک تحصیلی نفیسه اسلامیان اظهار داشت: او دانشجوی سال آخر روانشناسی از دانشگاه دولتی است و از سجایای اخلاقی و ویژگی‌های یک روانشناس ایده آل ورزشی بهره می‌برد. اسلامیان در جلسات گروهی و انفرادی که با بازیکنان دارد، موفق بوده و از لحاظ تقویت مسائل روحی و روانی فوق العاده عمل کرده است. خواهش می‌کنم اهالی رسانه دختران فوتسالیست را مانند خانواده خودشان ببینند. چرا فکر می‌کنیم هر فردی که پدرش مسئولیتی دارد با رابطه به جایگاهی می‌رسد و توانایی هایش نقشی در موفقیت‌های او ندارد؟ نفیسه اسلامیان مورد تائید توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب دختر محمود اسلامیان به عنوان روانشناس تیم ملی فوتسال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم