Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اراک با بیان اینکه پروژه ۵۸ متری اراک ۱۵ سال معطل مانده است گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند برای اجرای پروژه ۵۸ متری اراک از مزایای بافت فرسوده استفاده کنند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، داود تاجران ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران شهر اراک با اشاره به ایجاد تحولات در مدیریت شهری با استفاده از مدیران جوان و متخصص اظهار داشت: شهرداری کلانشهر اراک علاوه بر تلاش در شکل‌گیری تعامل بین این مجموعه و شهروندان درنظر دارد با به کارگیری مدیران جوان در شهرداری، تغییرات محسوسی در اجرای پروژه‌های درحال انجام ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شورای شهر اراک تلاش بر شکستن چارچوب و قالب‌های گذشته داشت و شهرداری با حرکت در این مسیر تا حد امکان سعی در تسریع امور دارد.

شهردار اراک تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که 15 سال بلاتکلیف مانده، پروژه 58 متری است که با تشکیل جلسات متعدد درنهایت سرمایه‌گذاران دعوت شهرداری را به هدف تعامل و رسیدن به یک نتیجه مطلوب پذیرفتند.

تاجران عنوان کرد: معافیت‌‌های بسیار خوبی در اجرای پروژه 58 متری برای سرمایه‌گذاران دیده شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از مزایای بافت فرسوده استفاده کنند، اولویت در اجرای این پروژه با سرمایه‌گذاران داخل استان و سپس خارج استان و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد معافیت‌های مناسب 40 تا 50 درصدی، ایجاد معافیت‌های مناسب 40 تا 50 درصدی عوارض، ارائه تسهیلات بافت‌های فرسوده با سود کم از سری امکانات درنظر گرفته شده برای اجرای طرح است و تاکنون برای 51 بلوک در مسیر طرح پروانه صادر شده است.

شهردار اراک با اشاره به ایجاد تحول در عملکرد شهرداری بیش از گذشته گفت: مجموعه شهرداری تلاش خود برای توسعه و آبادانی شهر را آغاز کرده و درصدد رویش جدید در استان و اراک است و توان خود را برای تعامل و جبران تاخیر در اجرای طرح به کار می‌بندد.

انتهای پیام/ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بر ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری لرستان به خبرنگاران عنوان کرد: اجرای شبکه ها و تأسیسات زیرساختی یکی از بزرگترین موانع در زمینه اجرای پروژه های مسکن ملی استان است.

شاکرمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اجرای این شبکه ها شروع شود.

وی بر استفاده ستاد بازآفرینی شهری از حداکثر ظرفیت ها و مشوق های بافت های فرسوده جهت بازسازی و توانمدسازی این بافت ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید نسبت به ارائه محل های واجد شرایط الحاق به نقشه های بافت های فرسوده شهری طی ۱۵ روز به دبیرخانه ستاد بازآفرینی اقدام کنند.

وی همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز